min barndomsvän

vi träffades när jag var 2 och hon var 3, våra bröder gick i samma babysim så det var så vi träffades.
dom va nyinflyttade till svärtinge så gick mamma med en blomma till dom som inflyttningspresent och så blev mamma och pia vänner och på så sätt jag och becca och våra bröder vänner. och det har vi vart hela livet.
våra familjer umgås hela tiden och hemma hos dom känner jag mig som hemma, mitt andra hem.
rebecca och jag umgicks hela tiden på dagis och senare i 1,2 & 3an sen kom vi ifrån varandra lite men vi umgicks fortfarande och för några år sen flyttade dom till samma gata som oss.
vi har så otroligt många minnen, vi har gjort så mycket tillsammans!
jag och becca umgås fortfarande och kommer alltid att göra men inte lika mycket som förr, vi träffades varenda dag förut. nu träffas vi mest när våra familjer umgås och på sommarna campar vi alltid tillsammans och i vår kanske det blir att åka till london och shoppa! vi ska iaf åka på resa, våra mammor och vi. det är min julklapp!
jag älskar henne otroligt mycket och vi kommer alltid vara vänner, det vet jag.


snyggbecci


Kommentarer
Postat av: Rebecca

nae gumman vad söt du är! Vad glad jag blev när jag läste det!! Åhh önskar verkligen att vi träffades mera! Men vi får ta och ses på jullovet;) älskar dig med och jaa vi kommer alltid vara vänner!

2010-12-19 @ 21:10:19
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

guud vad lik jonte

2010-12-20 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0