30 september

började 8 med spanska prov. får antagligen omprov
på lunchen åkte eveilina timmy alex o jag hem till alex. käka tårta & bullar hehe
sen tog vi bussen till idrotten oh sluta vid 3.
tog 4 bussen hem från skolan. somnade när jag kom hem och när jag vaknade trodde jag att klockan va 7 på morgonen så började fixa mig sen så va klockan 19 -.- HAHAH
jag som skulle springa ikväll -.- men aja. nu pluggar jag iaf & när jag är klar ska jag duscha
xoxoxoxoxo

29 september.

kul dag i skolan idag som vanligt, efter skolan klippte jag mig sen följde evelina med mig hem. (:


låt: ulrik HAHA
frisyr: plattat, klippte mig idag...
smink: mascara & puder
klädsel: leggins tröja & leopard kofta
planer: städa rummet -.-
vill ha: ett bra liv
saknad: han
tråkigaste: liveeeet
kram: evelina
humör: helt okej
mående : ok
borde: bantaaaa
parfym: victoria beckham
bästa: jag & robin på no'n. jobbade hela jävla häftet för vi är så grymma
längtan: helgen
skratt: skrattar ofta elr va :o
tanke: ae vene :o SPRÅKRESA I SOMMAR!
irritationsobjekt: min mage
smycke: örhängen & halsband , mitt armband gick sönder (n)
just nu: idol
önskan: önskar ganska mycke hörreduuuuu. typ få ett bra liv :-)

.

jag karar inte mer men jag fortsätter för din skull
jag gråter varenda fucking dag och har gjort det i mer än en månad nu
jag måste vara stark men jag kan inte
måste tänka på annat , måste sluta göra illa mig själv
hur kan jag älska någon som sårade mig så jävla mycket
men att glömma dig känns omöjligt

evelina wärendh , jag älskar dig

någon som kan fixa min blogg?

började 20 i 12 och hade matte i 40 min sen åkte jag och emelie till squachcenter och skulle ha specialidrott men glömde pengar hemma så vi solade. sen tog vi bussen 2 hållplatser hem till emelie. hehe vi är inte lata
vid 4 hämtade pappa mig & vid 5 cyklade jag upp till spåret & sprang 4 km med malcolm och robin :-) stooolt.
nu ska jag plugga till provet imorgon på marcus lista :D
puss 


how can you still dream abaut someone who's broken you


27 september.

skola idag dårå , hade spanska,teknink & idrott. bi test på idrotten, fick 6.3 tror jag.
sen åkte jag & evelina till hc. träffa mami & köpte lite saker :-)
på vägen hem släpte mami av mig vid pizzerian o där va marcus , robin t , robin g , robin n , jonte & rasse
va ute ett tag sen hämtade mamma mig. imorgon börjar jag 20 i 12. så jävla skönt!
skulle sovit hos timmy inatt men ska plugga ist -.-
sebastian krantz är så jääävla bra! ♥


-

tänk posetivt vafan
ni kommer komma över det ni är ledsna över och en dag kommer ni bli riktigt lyckliga.
det kanske tar ett tag men ni ska kämpa. jag vet att det är svårt, det vet jag verkligen..
men ge aldrig upp!
att en 12åring har självmordstankar är illa. lev livet vafan

just you and me (8)

jag hatar söndagar
kommer alltid att tänka på saker och ligger hemma och deppar
kollade camp rock 2 nyss. grät till den , vet inte varför haha
snart ska jag upp till spåret , försöker få tag på becca men hon svarar ju aldrig på sin mobil ?
 BECCA RING OM DU SER


Im letting go for the last time and through the tears I say goodbye

har inte orkat blogga för min blogg är så jävla ful & tråkig
i måndags sov timmy&evelina hos mig och i fredags sov evelina niko oh johan hos mig sen igår sov jag hos evelina :-)

-

Kärlek bara sårar, det är underbart för stunden men helt plötsligt blir man dumpad
Försöker ha roligt och inte tänka på allt som hänt men det sitter djupt in i huvudet
Jag vill spola tillbaka tiden tills vi var tillsammans
jag vet att det är fel. jag ska komma över dig.
och det kommer jag göra men jag kommer aldrig glömma dig, kommer alltid sakna dig
du kommer alltid vara den som gjorde så jag insåg hur jävla underbar kärlek är
du som fick mig insé vad kärlek ens är
den som gjorde att jag vart lycklig. med dig var jag lycklig
men nu är allt över & nu är allt skit verkligen..

19 september

i fredags sov evelina timmy&alex hos mig.
igår sov jag hos evelina.
idag skulle jag åkt till klocket med damir men kollade brors match ist o springer ikv
gilla att vi har studiedag på tisdag
ogilla att min blogg ser förjävlig ut 



I never had a dream come true, till that day that I found you but now the dream is over.


15 september

slutade skolan vid halv 4 typ, gick skoljoggen
jag och evelina åkte till haga & va där ett tag sen åkte vi hem till mig
gjorde inte så myk hehe , cyklade ner & köpte godis och kedjan hoppa 2 gånger ;o
sen åkte hon hem vid 10 och nu ska jag snart sova :*

har typ inga bilder, tar aldrig det fan :0


-

varför ens leva? allt känns så jävla meningslöst
har gråtit varenda jävla dag i 2 veckor
jag orkar inte mer snart
vet inte vad jag ska göra fan..

14 september.

tja :D

jag & emelie cykla till stan vid halv 11 typ senare till skolan och hade lektion i 40 min sen sluta.
va hos mormor o morfar med evelina sen träffade jag petter & va med han ett tag.
vid 5 tog jag bussen hem och träffa liza, jag älskar dig bästavän <3

everything where black

CHACHAAAAAAA :*

efter skolan drog jag hem , hade ont i huvet
seeeeen sjussa papi in mig till mormor o morfar. dom är utomlands ;)
sover där inatt med emeelie
lagade tacos med corn, kolla vad jag gör för henne asso :( HAHA
träffade bairam & edin. va hos bairam & kolla film
så bärde han hem mig så gullig hehe :D
nuuuuu ska vi dricka läsk, dansa till min gulliga mormors fågelsång & dansaaaa. ja vi mår bra :-)
pusshej

hehe



ge mig !
från gina bikbok hm & monki


12 september

tråkig dag..
vaknade vid 1 och sen dess har jag inte gjort nånting typ. städat lite och kollat på film
ska ladda ner lite filmer nu & ikväll blire att springa.

this was the last fhing i ever wanted to..


bästa marcus o grenmark

mami sjussa in mig till haga vid 5 tror jag så mötte jag damir & omer i matteus, va hos damir ett tag sen cyklade vi. haha ni är klockrena
sen tog jag bussen vid 8 till pizzerian i svärtinge och träffade marcus robin och jonte, va ute så tog jag bussen hem vid halv elva.
snart ska kolla film sen sova :*


11 september

klockren kväll igår 
hanna ida & alex sov hos mig så träffa vi marcus jonte & isak :-)
somnade en stund så hällde marcus bodylotion på mig .. HAHA

idag blir det nog att åka till haga =)


tjaaa

kooom hem för 2 timmar sen kanske. va ute och sprang med robin
sprang 2,2 utan att stanna ! stolt hoho :D
på vägen hem gick vi till liza en stund och sen till petter en stund.
nu ska jag kolla film och blåsa håret. puss

-





bilder från igår. sexiii marcus :*

9 september

vaknade vid 6 imorse & började fixa mig.
åkte till skolan och hade spanska oh svenska sen skolfottoooo -.-
garvade på alla :(
sen åkte jag hem & nu äter jag. mitt liv :)
senare ska jag träffa liza, hon åker till spanien imorn :( och linn åker till turkiet idag :(

igår vare skola & sen träffade jag damir och omer.♥ bild kommer ;)


du tror du vet allt men du vet inte ett skit

började 20 i 12 idag ♥ sjukt skönt
robin kom till mig & vi gick till bussen, hade matte / no i 40 min sen specialidrott.
orkade inte åka till stadium arena & ha friidrott, hade det 1 gång förra året sen bytte jag så står det nu i skolan att jag har det -.- kuuuuul. aja ska byta imorgon till privat :-) .
så jag och emelie gick till folkparken, va där ett tag sen tog jag bussen hem.
har typ halvsovit sen jag kom hem. haha orkar fan aldrig göra nått efter skolan längre typ.
ska äta nått snart sedan bege mig ut och springa :*




.

det är bara du som får mig känna såhär.
de känns tungt att veta att du inte känner samma sak.
ja trodde du va den rätta, men så fel men kan ha,
allt som va så bra,
när jag ser dig med någon annan faller allting isär,
för i min drömm värld, så finns du där.
nu är du min vän men inte mer än så,
men det får gå, vi måste få det att fungera.
för alla minnen betyder så, de betyder så,
de går inte att radera.
jag älskar dig
mina känslor för dig, dom kommer alltid bevars,
långt inom mig, ja lovar dig,
det är bara du, som får mina känna såhär.
jag ska berätta något så lyssna nu,
det är bara du som kan få mig må bra,
när ja tänker på dig, alla saker vi gjort,
tiden gick så fort, ja säger tack för alla dagar.
inget är som förr och du vet om vet att ja felat men det är inget ja velat.
jag sårade dig med flit, du måste förstå,
att ja kan dö för dig, baby, kom ihåg.
du är den finaste på denna jord de svär ja på,
den bästa vännen man kan få, du får inte gå.
jag älskar dig, har aldrig vågat förklara.
mina känslor för dig, dom kommer alltid bevars,
långt inom mig, ja lovar dig.
det är bara du som fått mig känna såhär.


om jag ramlar ner så tar du mig upp igen , i love you .


6 september

kom hem nyss från nedre. svärtinge är inte öde :) JAG VILL FLYTTTAAAAA
efter skolan åkte jag till ektorp. va med liza ett tag sen bussen hem och åkte ner till pizzerian med bästa robin t, robin n , marcus, robin g & jonte. marcus så jävla klockren



timmy med evelinas löshår haha


a wish right now..

vet inte riktigt vad som händer idag, blir nog att städa mitt rum. blev ganska stökigt efter igår HAHAA
ikväll ska jag iaf springa i spåret. pusss


nio dagar

tisdfördriv

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? gräns på 100kr -.- (abbonemang)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?  aa..
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? limnnea&liza
4. Hur lång är du? 158 elr nått tror jag :(
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 8 mile
6. Hur löd ditt senaste sms? nått från alex
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? förlovade
9. När såg du senast din mamma? för nån timme sen
10. Icke godkänt i något ämne? ah
12. När vaknade du idag? 11 av liza
13. Vilken är din favoritplats? skolan. HHAA nej men vet inte :o
14. Vilken plats föredrar du minst? ingen aning
15. Vem får dig att må bra? mina älskade vänner
16. Hur stor är din säng? normal tror jag, elr 120 elr nått ae ja vene
17. Vad sover du i? tröja och trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5
19. Var har du bott/bor? svärtingee
20. Tycker du om kinamat? jarå
21. Tycker du om kaffe? nje
22. Vad dricker du helst till frukost? JOOOOOOOOOOOOOS <3
23. Kan du spela poker? jag är grym
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? han den där spencer haha :D
25. Vill du ha barn? aa
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska & läser spanska men kan inte ett skit
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller bassäng? havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder oh godis (a)
30. Äger du dyrbara smycken? nae elr ett halsband
31. Kan du rulla med tungan? rulla ? :o 
32. Vem är den roligaste människan du känner? liza hellberg & hanna öhlin HAHA
33. Vad har du för ringsignal? sny ericsson tror ja
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? har jag säkert i nånstans i källaren
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt överkast
36. Kan du byta olja på bilen? men ja absolut
37. Vilken var den senaste boken du läste? vene vad den heter 
38. Dansar du i bilen? alltid
39. När var du i kyrkan senast? varje dag vettu
40. Hur många hål har du i öronen? ett på varje.
41. Har du någon piercing? naveö
42. Har du någon tatuering? nope.
43. När slutade du med gosedjur? 5 an tror jagHAHA
44. Har du pojkvän/flickvän? nepp
45. Har du en bästa vän? flera stycken
46. Vad är ditt mobil nummer? det borde du väl kunna
47. Vad ska du göra ikväll? springa
48. Har du några syskon? en bror
49. Vill du flytta hemifrån? ibland
50. Det första du tvättar i duschen? håret   
51. Hur mår du just NU? inja, klarar mig
52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? ..
53. Berätta om din senaste dröm . HAHAHA ALDRIG ATT JAG GÖR
54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nae :o 
55. Vad vill du ha just nu? dig
56. Har du räknat till 1000 någon gång? inte vad jag vet
57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? båda (a)
58. Använder du smileys? )::):))::):):):):)
59. Har du träffat någon kändis? har kramat den dära HAHA
60. Gillar du keso? nae
61. Vilken låt hade du sist i huvudet? oooh romeo. den i eva&adam HAHA
62. Hur många länder har du besökt? vet inte :o
63. Är dina föräldrar stränga? ibland
64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? aa så jävla kul :D
65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? jag? ;)
66. Brukar du hyra film? händer väll ibland
67. Var kommer du vara på lördag? hageby tror jag
68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? va i sverige då?
69. Vad åt du till lunch? har inte ätit det än
70. Har du lockigt hår? aa
71. När grät du senast? för nåra dagar sen
72. Har du gått in i en vägg någon gång? har ja säkert HAHA
73. Favoritårstid? SOMMAR!!
74. Vem höll du senast i handen? dzenis
75. Sover du med TVn på? har bara tv ibland, när jag tar in boxern i mitt rum& då sover jag med musik på tvn
76. Tycker du att du är gammal? 14. oohja
77. Är du mörkrädd? lite kanske
78. Gillar du ditt liv just nu? ibland, ibland inte
79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja
80. Har du bra syn? tror jag nog:0
81. Var är dina föräldrar just nu? ingen aning
82. Vad har du på dig just nu? stor tshirt oh shorts
83. Vad var det senaste du köpte? 2 tröjor igår
84. Hatar du mer än 3 personer? nae
85. Använder du sushipinnar? aldrig smakar suschi
86. Äger du ett vapen? nae :o 
87. Gillar du ditt hår? NEJ ! VERKLIGEN INTE
88. Gillar du dig själv? hoho naaae
89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma
90. Hur ofta använder du MSN? varje dag (:

beeeeesta du

hampus pettersson, tack för du alltid finns. du är guldvärd <3

love it

klooockren kväll !
linnea krantz & liza hellberg älskar er brudar 

sexii bild

HAHHAHA



kolla 0.13
min kompis som sjunger. beest <3

i en rosa helikoooooooopter(8)

chaaaaa :D:D:D

vaknade tidigt & drog upp till spåret, fattar inte hur jag orkar HAHA
sen hem och duscha och fixa så åkte ja mamma pappa erik & william till maxi, köpte 2 tröjor
och snart tror jag linnea och liza kommer till mig
dom sover här ikväll & carro med kanske :D ska träffa omer o damir
blir niceee
nu ska jag städa & fixa mig. puss !


3 september.

missa bussen imorse, elr det gick ingen som jag trodde HAHA
hade engelska prov idag igen , hade 2 stycken igår :o
kom hem för ett tag sen. efter skolan åkte jag till haga och va där med liza ett tag sedan hem till linnea ohsen kom mami och hämta mig så handlade vi till imorgon. pusshej ha en bra kväll <3


KLOCKREN

så jävla grym är du marcus! HAHAHHA♥

'

alla dagar jag var din var underbara'
men nu finns det inte mer men jag vill bara säga att jag saknar dig så jävla mycket
vet att du inte tycker detsamma men önskar du gjorde, att det kunde bli som förut mellan oss
fast inga känslor, bara vänner.
du var den enda jag kunde säga allt till, den jag kunde lita på. du är den personen i världen som vet mest om mig..
du fanns alltid där för mig, när jag mådde dåligt kom du hem till mig direkt
men nu när jag mår som sämst bryr du dig inte ens..



2 SEPTEMBER

åkte till skolan vid halv 8 imorse , gick 8 - 4. va på stan på svenskan i valstugor, fick godis&kondomer :-)
efter skolan tog jag bussen hem och sen dess har jag inte gjort någonting
skulle cyklat upp till spåret och sprungit men fryser och är trött så blev inget
xoxo <3

allt känns så bra men sammtidigt så jävla fel..

jag älskar min klass
vaknade kvart i 7 så missa nästan bussen :o
matteprov och va i bibliteket todaaay , jag e grym på matte
cykla hem till ida efter skolan och sen hem till dzenis.
fick lust att springa i spåret , kanske cyklar upp sen. såånt som märks

min drog , ben&jerry ♥



RSS 2.0