28/4

såhär snyggt är mitt hår just nu..... halft grönt men mycket bättre än igår!
okej bilden är hemsk, lägger bara in för att visa färgen /ser inte ut som på bilden min cam suger
har matteprov & lämna in sexualkunskapsaken har dock inte jobbat klart matten och orkar verkligen inte nu
försökte förut men somnade, torsdagar är hemska, har lektioner från 8 till halv 1 utan rast fast fick 15 minuters idag sen idrott vid 2, dansade. kan lägga in video på det ;) hade dock jävligt ont i foten för har skoskav som gör jätteont så trampa timmy på't idag med flit, så mogna är alla i vår klass. vill byta skola men är för sent nu, vill inte byta till 9an. meen ska jobba klart no'n nu. puss

27/4

har ej tid med bloggen, men ska försöka!
har masssa plugg just nu.. jättekul
ohc mitt hår är oranget & gul utväxt, mycket fint.
mami ska färga snart på mig. puss

ok

När går gränsen vid otrohet? - smek & kyss
Är du romantisk? - ingen aning

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? - snäll, omtänksam & bra humor
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - oj ingen aning
Vad är viktigt i ett förhållande? - att man litar på varandra och är sig själva
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Har du lekt med någons känslor? - till konstiga på msn ja
Hur många har du varit ihop med? - 2 seriösa bara
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 3 år, ej seriöst men seriöst så är det 5 månader.
Hur länge var ditt kortaste? -  ehm ingen aning.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? - hope so
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - vet inte, nån vän.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 7 & 22 tror jag1
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? -båda 
Hatar du ditt ex? - nej jag hatar ingen
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? - mjo direkt efter han dissa mig
När du vill ha någon, vad gör du? - träffar personen
Bästa raggningsrepliken? - ingen aning
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - uutomlands!
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - min bror
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? - dissa direkt
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? - jorå, ett litet bröllop
Blir du lätt kär? - nej
Vad faller du för? - omtänksamhet
Vad är det mest avtändande du vet? - när killar är för på
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? - inte så viktigt, men det är ju kul om man har det
Har du fått ditt hjärta krossat? - ja

Har du en ”utseendetyp” hos killar? - nae inte direkt
Vem var din första kärlek? - petter
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - ens eget val
Vad tycker du om one night stands? - det funkar väll? ;)
Är kärlek allt i livet? - verkligen inte men det är en stor del

26/4

förlåt för dålig uppdatering, har inte vart inne på datan & min mobil är sönder.. ska lämna in den idag!
igår var jag med släkten och i förrgår likaså. åkte in igår på kvällen till maxi med mamma och köpte en klänning sen åkte vi till beccas agility och kollade och när allt var klart körde jag med min hund. han va duktig dock rymde han genom ett hål i grinden haha..
börjar skolan 20 i 12 idag, vaknade halv 7 när jag hade ställt klockan på 9 så har pluggat engelska och är nästan klar, det är ett arbete om usa i engelskan jag ligger efter i.
ska faktiskt inte bli så tråkigt att börja skolan igen dock har vi sjukt mycket plugg just nu
men ska kolla vampire diaries och äta frukost nu! puss


zigge för länge sen.


23/4

hej bror
drar mig snart mot lizen. skulle egentligen åkt till stan och träffat hanna&ida men orkar verkligen inte åka till stan..
har vart i staden med min far idag, köpte en tröja, skor & mjukisbyxor kan lägga upp bild på't imorgon om jag orkar. när vi kom hem spelade jag och min bror fotboll sen träffade jag filip & ludde, satt på hans altan och chilla.
gick hem vid 7 för att äta, grillat <3333333 ae nu ska jag dra mot liza. puss

ser hemsk ut så blir bild på tröjan jag köpte!


glad påsk thihi

tjenare
kom hem från stan för ett tag sen med becci, skulle gått med emelie men hon iggade. (ovanligt.........)
har damsugit/dansat källaren hihihi så duktig jag är.
lizen sover hos mig ikväll bloggar mera senare puss


söt

21/4

igår: melker & kalle hämtade mig vid 8 så åkte vi nån stans och grillade med svärtinge folk + hanna och ida. killarna tältade men eftersom jag vart sjuk så sjussade melker hem mig vid tolv.

har fixat mig och ätit och om ett tag åker jag in till stan och träffar emelie där, ska köpa present till evelina! ;)
bloggar mer ikväll om jag sover hemma. puss


klockren


Andreas Wijk – Like My Style

-

har fortfarande feber så blir inte att campa idag..
becca om du ser det här ring mig

baby

härligt att bli sjuk nu, jag blir aldrig sjuk annars så ska jag bli det på lovet..
becca gick hem nyss och förut var mina homies här, kalle melker marcus & robin.
ska äta apelsiner och sova mycket! vill bli frisk till imorgon, ska tälta då men kommer antagligen inte kunna.
ska ladda ner lite filmer och kolla på det nu. puss

Jay Sean – Down - Candle Light Remix 
Ne-Yo – So Sick - Acoustic 
Mario – How Do I Breathe
Mario Vazquez – Gallery
älska


19/4

.


bild från igår! känner att alla senaste bilder är offerbilder..


evelina sov hos mig, hon drog vid 9 till moppeskolan
tänkte bara vara hemma idag och ta det lungt för min hals men becca kommer till mig snart och senare ska jag träffa robin så åker vi till lagunen och hämtar lite grejer vi glömde där.
om jag är bättre till ikväll så sover jag hos evelina så färgar vi mitt hår! ska hoppa in i duschen nu, puss


sommmarkänsla

hola
träffade inte alex idag, tog bussen in till stan vid 2 men blev åksjuk på bussen så.. fick gå av i eneby och typ la mig på backen för mådde så jävla illa + att min hals är död, hostar massa :( men åkte till hannah där liza och linnea och nåra va, va med dom ett tag och skulle gå och grilla men åkte hem för mådde inte bra så typ va hemma ett tag sen kom robin, pluggade lite engelska med han sen åkte vi och handla till ikväll, drar till lagunen med nåra grabbar & evelina och grillar, blir mys. bloggar kanske ikväll när jag kommer hem. pusss


bildbrist


18/4

Peter08 – Sture-P [Offical]

vakna nyss av min broder, ska hoppa in i duschen snart.
alex kommer senare och äälskling kommer hem från kalmar idag!


just nu, sexi

17/4


jättesöt bild från igår..
jag & mamma gick hem till becca igår vid 6 och basta, hade ansiktsmask o lite sånt och åt god mat och hade det mysigt. 
senare vid 10 cykla jag och becca till melker fick sjuss av dom hem vid 2 3 nån gång.
vakna vid 3 idag av att becca ringde, lite senare kom hon till mig så gick vi en promenad genom hela svärtinge typ och hämtade min cykel hos melker. va med becca lite sen drog hem vid 7 elr nått.
ska kolla csi nu som börjar om en kvart. puss

move that body

gårdagen var klockren! emelie sov hos mig, mina föräldrar var i stockholm så var ensamma
träffade ludde & filip, typ gjorde inte så mycket, lagade tacos och lite. 
dom tog 6 bussen hem sen på morgonen tror jag, jag & emelie somna när dom gick. vaknade vid 3 sen och åkte in mot stan vid 4 med farmor och mamma, handlade osånt, snart går jag & mamma till andersson där vi ska ha spakväll. blir mys! men ska fixa mig nu, puss


orolig igen

CHA BLOGGEN
chillar gal2 med min nya spotifylista <3333333

orolig

cha cha bloggen


Fall and crush into me like a wave

emelie kom nyss får se vad som händer ikväll! ludde och filip kommer till mig snart ska vi göra tacos och chilla gal1. pusss



just nu


15 april

ska försöka börja blogga igen får se hur länge det håller den här gången, har haft lösen på bloggen ett tag nu för har inte orkat med den & min header är hemsk. ska försöka få den fixad!

jävligt skönt med lov! ska börja fixa mig snart & fixa rummet och lite.
senare drar jag in till stan med bella och träffar emelie där. bloggar mer sen! puss




RSS 2.0