Woop

Sitter på bussen på väg till staden! Ska möta upp två vänner och äta är redan jätte hungrig så får se vad det blir!


XD :P

Sitter i sängen och ska ta tag i plugget men Transformice lockar mer... (VÄRLDENS ROLIGASTE SPEL)
Förövrigt har vi temavecka, jävligt skönt att slippa det vanliga lektionerna dock blir vårat arbete rätt så jävla dåligt då vi gör en film av bilder (stopmotion) med budskap.
Idag åkte min pojkvän till fjällen och jag saknar honom redan!! har aldrig vart borta såhär länge utan honom tur att det bara är 4 dagar iallafall. Finns inte ord om hur mycket jag tycker om dig Robin, du ger mig fjärilar i magen. Du är värd allt för mig, min älskling. KOM HEM SNART :(
Min otroligt fina pojkvän, bild tagen när vi var i Idre.

YOLO

HEJ VACKRA BLOGG <3 jag är sjuk eller var sjuk imorse snarare. Mår prima nu och ligger ute i det underbara vädret och solar och skriver på engelskan. helt underbart!! Fick även ett myggbett inatt, sommarkänsla eller vad?? hihi men nu ska jag sjunga vidare och plugga. KISSES
Lite bilder från sommras och åååh vad man saknar det!!


RSS 2.0