HAHAHHAHA. för ett år sen

såg nyss att jag va med på youtube, när jag sover och mina gulliga vänner ida hanna och emelie hade målat mina ögonbryn svarta & tjocka med kajal och målar senare på mustach.. hehe
saknar den tiden sjukt mycket men aja här får ni se den :

här bjuuuder man på sig själv ;)

<3

http://www.namnlista.se/fa-justin-bieber-till-sverige/ 

SKRIV UNDER !!

30/11. no need to worry

ooh gjorde ett inlägg nyss men råka göra nått med datan så ao.. -.-
kom hem nyss från gymmet (biffen vätni) och lite andra grejs med evelina.
ska laga tacos nu för är ensam hemma. önska mig lycka till heh ;)
lizas down candel light remix på högsta volym, grym är du älskling
pusspuss

smurfville♥ älskaaart

sjukt snygg

29/11. så mycket falskhet bor det här

sitter i soffan och äter glass med hallon just nu :-) om ni vill kan ni ju skriva upp det
känner mig duktig, har faktiskt pluggat till hk som är på fredag!
ska ladda ner maassssa filmer och va uppe hela natten. börjar 1 ungefär imorgon, kan egentligen börja när jag vill ;) matten är inställd så har bara specialidrott. & idag va idrotten inställd så slutade halv 1 typ så följde niko mig t bussen. frööös sönder. men aja, när jag kom hem somna jag. heh, sen kolla jag tv & det är ingefär hur min dag har sett ut. haha intressant jao

btw, mina öron är utåtböjda och ömma. jävla evelina o niko drog i mig för jag ville inte följa med :(

28/11

shue
Är astrött! somna vid halv 7 igår, Tim, Wille och Jonte kom till mig vid elva elr nått sånt och drog vid sex typ.
Vakna vid 12 idag och åkte till farmor vid tre och firade henne :) kom precis hem från det. men nu ska jag duscha. hejdå :*


vill ha piercing igen huh


saknar dig...


just nu, ganska skabb sådär. bra webbcamera oxå
kom hem för ett tag sen, va hos ida älskling
ngn på bussen fråga efter mitt nummer. gulligt tycker ja
skulle sovit med lizen men icke sa nicke.
kul lördag.. fast nää. kanske drar ner till svärtinge sen. sånt märker vi vätni
pusspuss

27/11. pink friday

min dag igår : skola, en kille får damp på mig niko o evelina lol,gjorde ballonger på labb, min snygga dog av alex :@, sur, somna på engelskan, fick massa prickar på armen av johan?, åkte hem från skolan, va utelåst, kissa nästan på mig, gick hem till becca, gick hem efter 2 timmar , drog till stan och träffa ida, åkte till åby med henne, frös sönder, köpte munk (aso ida), gick hem till timmy, kolla kommisarie spräck, såg it mycket, robin nöp mig o ja vene vad, skulle gå till bussen, fick inte min mobil, fick springa t bussen, som va sen, en full gubbe snacka me mig&pontus, som blev tagen av polisen sen, stackars gubbe, tog bussen från rece t svärtinge,  somna nästan på bussen, kom hem, gjorde smoothie, bråka med pappa, fick sjukt ont i magen av smootien, somna.

vaknade vid elva och kolla tv, finns fan inget bra på morgonar :(
vet inte vad som händer idag, familjen drog till stan och shoppar. ville följa med och köpa jeans men orkade inte.
kanske sover lizen hos mig, men vene.... annars drar jag till marcus ikv ;)
pusshej


25/11. stolt över mig själv idag heh

hola, heeeeelt död. otursdag som becca alltid sa haha :D, först fällde robin mig i trappan så jag fick sjukt ont i tån & benet sen ramla en stol ner på min tå.... och på idrotten slog jag mig 2 ggr med, inte klantig alllls :-)
men aja, kom hem från maxi för ett tag sen. köpte skor men ska köpa ett till par.
ska duscha och sen kolla csi miami som jag gör varenda kväll, love it 
puss ha det bra :*

bruuuuunhårig

.

jag vet att jag blir sårad om jag gör det, ändå gör jag det varenda fucking dag..
jag är trött på livet, vill vakna upp och allt var bra för en gångs skull

23/11. dududu

fääärgade håret brunt igår, vart nöjd iaf :-) bild kommer

mår inte bra, ont i magen och några saker som hänt..
men iallfall, skola idag som vanligt hade matte i 40 min sen specialidrott, solade och gymmade
ska kolla film elr nått sen. får se
fyfan vad jag längtar till thailand! komma bort från all skit


lalal

lalala
färgar josefins hår just nu / evil

22/11. Find your love

igår var klockrent, jag älskar dig bästavän
kom hem för ett tag sen från skolan, har städat rummet, va ju gaaaanska stökigt heh. och måste skrubba jävla soffan (fräsht robin -.-) & spegeln. står lite saker där, ingen aning om vem som skrev. antagligen robin o gabbe lol
när jag är klar med den åker in till evelina och sover hos henne. hon ska färga mitt hår brunt.. huhu vene om jag vågar :0 
aja, nu ska jag lalahdda ner musik sen städa. Pusshejjjj

21/11. sjukt snygg..

är aaastrött men kan inte somna om :( bra info där
vaknade av att tim ringde imorse lol
och blir inget med emelie idag, hon orkade inte som vanligt ?
blir att gå på stan med evelina istället & sen bio med henne
nu ska jag fixa klart mig sen ta bussen som går om 2 timmar.. vill flyttaa


jag ger upp, du är hopplös emelie
fattar inte vad du tänker med?
du vill antagligen inte vara min vän? 
kan du inte släppa pojkvännen och din granne/bästavän EN dag för att träffa mig?
vi var allrabästavännner men allting förendrats. även du
jag känner dig inte längre även fast vi går i samma klass och du ska veta att jag saknar den gamla du enormt mycket

21/11. changes

Kom nyss hem från åby :-) ska kolla en film och sova snart, imorgon ska jag på stan med emelie (L)

Det finns saker i livet som vi måste acceptera fast vi inte vill. Det finns saker vi inte vill göra men vi måste för att kunna lära oss. Det finns människor i livet som vi inte kan leva utan men vi måste släppa taget.

20/11. i'm that red bull, now let's fly away

orkar inte åka in till stan så vene vad som händer idag, kanske går till filip ikväll. får se
är sjukt trött, albin adam & liza sov hos mig inatt.
fick tillbaka prov igår i skolan, g+ på idrottsprovet & vg på hemkunskap! :D



emelie gladh, jag älskar dig. förlåt för allt
önskar vi kunde bli som förut. du och jag föralltid, va det inte så?


18/11. always find something wrong

sliiingade håret idag och färgade evils hår, vart asbra!
Sjukt glad idag i skolan heh, bästa killen i grön mössa ♥

Kanye West – Runaway - Explicit Version

barndomsvän ♥

grattis älskling! 15 år
du betyder sjukt mycket för mig även om vi inte ses så ofta längre men vi kommer alltid att vara vänner det vet jag!
i 12 år har vi känt varandra, sjukt många minnen som jag aldrig kommer glömma
allt vi gjort tillsammans, alla sommrar vi campat, kläppen, vitasand, öland, skara, örebro, vitsippebacken & massa mer. klockrent!
jag älskar dig rebecca andersson, nu och föralltid. ha en bra födelsedag♥




nawe, gammla bilder
har inga bra bilder, mitt andra konto med bilder krasha.

17/11. nobody

samtalet i måndags gick asbra! allt va bra förutom spanska & sena ankomster i alla ämnen lol
åkte till en rece byra och bokade resa till Thailand igår!! sjukt glad
efter det träffade jag liza senad och bairam :-)
idag ska jag plugga, spanska prov imorgon som avgör om jag är godkänd elr inte. hm kul

btw har jag läst ut 2 böcker på 3 dagar, heh nolife + att böckerna är tjocka lol

hit ska vi, på koh lanta. längtar!

justin drew bieber ♥

kär

14/11. gonna get this

sover hos liza bejbi, äter chokladpudding♥
skola imorgon, har samtal.. skjut mig
godnatt älsklingar :*


långt hår (L)
haha omg bjuder på sistaa

14/11. ooh det här får inte hända..

är såhäääääär trött, lizen sover i soffan framför mig, så söt
var i stan idag, först med damir sen med liza & senad. frös ihjäl !!
tog 9 bussen hem till liza och packa och åt. kom hem till mig 10 och åt ännu mer ♥ hehe
va ute ett tag sen vid 12 kom vi hem och har inte gjort så mycket sen dess
tönten vakna nu. snaaart ska jag kolla csi miami och sova. älskar't
imorgon ska jag&liza kanske träffa bairam & senad, beror på när hans träning är. annars ska jag träffa adam :)
pusspusss


älskar dig bestis

13/11. för exagt 7 månader sen var jag den lyckligaste tjejen på jorden. nu är det tvärt om..

vaknade vid 11 elr nåttttt
evil och robin drog nyss, dendär pontus va inte med.
snart ska jag in till stan och träffa damir tror jag, sen ska jag va med liza älskling. vene riktigt vad som händer men vi märker välll. puss

12/11. ooh i want you

kom precis hem från skolan=död, ont överallt. TACK niko alex robin & marcus -.-
Ikväll blire bio, saw 3d och så sover evelina robin o pontus hos mig.
puss ha det bra!


11/11. rädd att bli lämnad på samma sätt igen..

började 8 som vanligt. hade spanska prov. skrev ett ord, hm bra josefin. mådde dåligt så jag & evelina gick till skolsköterskan och somnade. vaknade efter 2 timmar typ.. hehe lyckat
hade svenska i en halv timma sen lunch. va fiskgratäng, sjukt äckligt så vi gick till en pizzeria. hehe tjocka som vi är. kunde knappt äta något men aja, niko kom och käka evelinas räster haha. ehm sen gick jag till bussen. mådde ännu sämre så åkte hem.. när jag kom hem somnade jag till hannah montana (L) 
nu ska jag kolla någon film & försöka få tag på evelina. pusshej


mina saknade jeans.. rip
Hannah Montana – Gonna Get This ♥

no life

DAMP
HAAAATAR :P GUBBAR


10/11. ensam kvar

tog bussen med liza imorse, började 8 med svenska sen lunch sen matte. tror jag
hade bästa robban och gjorde saker för smarta. ne men typ kluringar. fatta inget, somna nästan
efter skolan gick jag och evelina till skvallertorget, va där ett tag sen tog jag 3 bussen till svärtinge och va nere i svärtinge ett tag. Nu ska jag duscha sen kolla twilight o sova :) pusshej



11/9

chill att börja 20 i 12 och ha matte i 40 min sen specialidrott. gymmade med emelie haha, fan vad jag saknar oss emelie.. Åkte hem efter specialidrotten, fick byta buss för bussen kunde inte åka upp i svärtinge för en annan buss hade ramlat i backen.
ska läsa en bok snart, ska va på sidan 45 imorgon och är på 10 tror jag. hmm kul
är ensam hemma till 10, så jävla skönt

att ha dig igen är bara en dröm för jag vet att det aldrig kommer bli vi igen hur mycket jag än önskar det.
jag älskar bara dig. min första kärlek. har aldrig älskat någon så mycket
jag saknar dig så det gör ont, du var min bästavän, mitt fucking allt
måste glömma dig som du gjort för så sjukt länge sen.
jag har gjort allt för att glömma dig men ingenting funkar. INGENTING
gjort så många dumma saker som jag ångrar bara för att glömma dig
jag ska gå vidare. vill aldrig mer bli kär igen. så jävla sårad som jag vart
så sårad har jag aldrig vart & hoppas jag aldrig mer blir.
det va 2 månader sen och lite mer, måste gömma dig nu. borde gjort det för så länge sen..

fyfan vad jag torskar mig själv nu, jag bryr mig ärligt inte. bryr mig inte om ett piss längre.


.

jag hatar att jag älskar dig


TJA

Eddie Nilsson – Josefin
HAHAHHAHAHAHAHHA DÖR

one in a million

ååååkte in till ida igår o träffa adam o kolla albins träning sen åt jag på resturang med familjen för pappa fyllt år sen åkte vi och hämta evil så sov hon hos mig. va ute i svärtinge, jag älskar svärtinge. fast ne
fick sjuss hem av eric, så snäll :D kom hem typ halv 1 och kolla film, typ dog.
snart drar jag till krokek för första gången i mitt liv, haha har aldrig vart där. fast jo, spelat fotboll där.
pusshej :*

bjuder lol


:*

min vecka
fredag
: va med timmy & robin, körde moppe med timmy och körde in i en trottoar så jag ramlar HAHAHA
lördag : va i åby med timmy&robin sen sov hos evelina.
söndag : haga med hanna ida alex tobbe o träffa massa där.
måndag : va i åby sen sov hos evelina
tisdag : vakna hos evil sen hem och träffa becca så sov hon hos mig. dog när vi kolla skräckfilm!! haha
onsdag : va med liza och linnea i haga sen hem till bairam med liza o senad, älskling liza sov hos mig
torsdag : va hos ida med adam & albin, kolla solsidan för första gången :o pappas födelsedag 

tror jag minns rätt, -minne som en guldfisk (a)


4/10.

blir den här tråkiga designen igen. Evelina gjorde ju en åt mig men texten blev för stor. Ska fixa en ny snart! :*

haha fin.
p-om du kollar kan du ju hämta din tröja :o

grattis pappa, jag älskar dig!

mitt lov har vart grymt! ♥
orkar inte gå ner till mitt rum så blir inga bilder.

osäker är bara början..



Olivia Henrikson om 2 månader :'( :
Vad menar du med 2 månader ? Du borde blogga mer tycker jag ! (:

svar : en kille som jag verkligen älskade gjorde slut för 2 månader sen just den dagen.
a det ska jag börja göra, jag lovar :)

Anonym om 24/10.:
Vad ångrar du?:OO ;)

svar : haha, privat ;)



RSS 2.0