31 Maj

är helt död...
kom hem vid halv 2 ungefär från blacka där min klass och pararellklassen campade och vandrade.
Vandrade från kimstad till blacka, 1 mil egentligen men jag o evelina gick jävligt mycket mer för hittade ingenting..
sen sov vi där som sagt, kvällen va helt okej. blev buren ner till vattnet och doppad med kläderna.. Spelade fotboll & åt grillat. På natten sen kom 4 killar om inte mer som hade studentvecka till mitt tält och va där till halv 4 tror jag.
Gick upp imorse vid 8 och packa ihop allt och gick 4 km till skärblacka centrum där vi tog bussen till norrköping igen, sen jag kom hem har jag legat på altanen och sovit, fått färg har jag med! nu ska jag kolla film. pöss

sun is up

kom hem från maxi förut med 1 par jeansshorts, städade rummet när jag kom hem & sen drog jag ner till glan och träffa fille ludde & jonathan så kom petter med. nu drar jag mig in mot stan och träffar mina brööder damir liza & bairam så sover antagligen liza här inatt, pusss

28 Maj

Det krävs större mod att säga sanningen till sina vänner än till sina fiender.

Drar mig mot maxi med mamma & min bror nu, senare blir det att plugga & träffar liza ikväll!



-

har inte haft internet på ett tag men idag fick jag tillbaka mobilen och har internet via den!
har verkligen ingen lust med bloggen mår inte bra, börjar igen när jag har lust.


RSS 2.0