-

såg nyss att justin bieber kommer till danmark, fan vilken dröm att åka dit!
skulle aldrig få åka dit för se han men..


MIN MIN MIN MIN MIN! <3

31 januari.

Gullan Bornemark – Min Ponny

vaknade nyss typ... sov 3 timmar inatt så är sjukt trött. mår illa nu med. vill ha glass..

mami kom in med ett paket från nelly! mina grejer har kommit, vart nöjd med allt nästan.
har två svåra prov på onsdag så måste egentligen plugga. så jävla trött på skolan men om 2 veckor åker jag, gud vad jag längtar!
missa bussen imorse, fan vad jag hatar att bo i svärtinge. bussfan åker när jag är i slutet av bussen.. fick kuta ner till 410 och som tur är kom den sent! min farmor var på bussen så gulligt. träffa liza på bussen med. började 9 med spanska, satt vid datan hela tiden. efter det hade vi håltimma. sen teknik, jag evelina & niko byggde nästan klart vår bro i glasspinnar. sen håltimma igen så drog till stan och käka mc och köpte massa godis <3 så käka vi det i skolan så kommer vår lärare och tar det och behåller det......... :(
tog 3 bussen hem med filip sen somna jag och nu måste jag plugga!! yey

såg nu att jag inte har bloggat sen i fredags :o jag och evelina drog till stan och sen till haga, träffade liza ett tag och sen niko och johan. kom hem vid halv ett typ, hände lite konstiga grejer hemma hos evelina då. somnade vid 3 ungefär sen på morgonen vakna jag utan evelina :( hon hade somnat i hennes syster's rum haha. vi åkte till stan vid 2 ingefär, köpte jeans och lite grejer. tog bussen till rece vid 6 med ström ludde och filip så träffa vi emelie där och åkte hem till mig. mina föräldrar var på fest. vi va med dom till 1 typ sen drog dom och jag somnade typ direkt då.
och i söndags gjorde jag... ingenting, kolla tv hela dagen hihi


hemsk och gammal bild. orkar inte hämta min mobil såå.

28 januari.

tog 412an imorse till skolan, jävla östgötatrafiken som tar en liten jävla buss, minde än 117.

bytte platser i klassen, sitter med bella grenmark emelie albin & evelina. bäästa!
jag och emelie gjorde justin bieber lucktext på en låt på engelskan som klassen ska göra sen :)
och efter skolan fick vi skjuss hem av jonathan, evelinas bror. åt kladdkaka när vi kom hem, gaanska ont i magen men de va värt de. hehe
måste säga min header som va fin... bara evelina som har annorlunde smak (a)
ae nu ska jag låta evelina ha datan när hon kommer upp. bloggar imorgon om jag har tid. puss


Anonym om svar på tal: Håper du får en fin helg :-)
: tack vad gulligt =)

Gäääääääääääääääästblogg

Hejsan BLOGGEN, Evebooi häääär, nae men seriöst nu, Jag tycker väl då va att ni ska kolla MIN blogg: http://eveliinawarendh.blogg.se


sitter här hemma hos MOI och kossan ska sova här, har precis svullat kladdkaka, som var mycket gott, mums.
josse håller i en femtiolapp och jag har gummi i köften annars är väl allt bara bra, måsta bara meddela om att josses egna header som tänkte ha är extrema ful och har fult teckensnitt och dålig kvalite på bild, Men det är lungt josse flr DE FIXAR JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

då ses vi SENARE då med den NYA headern BY MOI


pussheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

svar på tal

Anonym om closer:
är du tillsammans med filip frey? :))

svar: nej vi är bara vänner :)
jag var hemma hos filip i helgen så gick jag in på facebook på hans kompis dator och han sparade lösenordet på sin data så ändrade han relationstatus till förhållande med filip det är därför vi hade det på fb. men vi va "på g" för länge sen, eller på g och på g..

27 januari.

åkte till skolan idag men mådde dåligt i skolan så va hos skolsköterskan ett tag och gick hem efter lunch.
åkte hem och städa mitt rum & läste nästan ut boken jag låna idag i skolan hehe. umgicks lite med mamma och pia med. beställde nyss kläder på nelly med! tar bild på det när jag får hem det :)
ae nu ska jag ta bort sminket & kolla csi miami.

har inte tid med bloggen så mycket och tar aldrig kort osv så.


closer

har ätit hela dagen känns det som, iaf lagat mat hela dagen hihi
nu ska jag bada sen kolla tv, kanske ska locka håret till imorgon. om jag orkar..
hoppas på skolan imorgon! xoxo


Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)
Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix
Taio Cruz – Higher
Inna – Deja Vu featuring Bob Taylor - UK radio edit 
Afrojack feat. Eva Simons – Take Over Control - Radio Edit
= länkar

26 januari

vakna vid 8 av att jag hade alarm då -.- ska ta något att äta snart, har knappt ätit på 2 dagar för mått dåligt.
mogna killar som busringer mig idag & igår


LÄNGTAR SJUKT MYCKET! 20 DAGAR KVAR (L)


hahah

hittade massa bilder, bjuder! :*


början av 6an, 2008. emelie, hanna, jag & linn

ingen aning om när! tror jag gick på svärtingehus. becca jag & liza

gulliga tider dedär. emelie & jag

jag och liza, 2 år sen i vitasand utanför kalmar, becca tog kortet. saknar oss!

haha va tvungen att lägga upp den (a)

25/1.

fick feber igår, mår skit. känns som jag ska svimma men snart kommer pappa hem med glass ♥
har kollat massa serier och filmer, fyfan vad tråkigt det är att vara sjuk! ville gå till skolan idag för har specialidrott. bara jag som blir sjuk när jag absolut inte vill? -.-

efter skolan igår kom pappa och hämtade mig och evelina så åkte vi nån stans och skulle ta spruta till thailand men vi hade visst redan tagit den 2 gånger så vi slapp! tur det
jag och evelina gick till stan och åt salad på paus. världens bästa pastasallad! kollade lite på stan och ångra mig sjukt mycket att jag inte hade tagit med mig pengar. drog hem vid 6 eller nått tror jag.


haha! hittade massa gamla bilder på min hårddisk

24/1

var tvungen att gå in på datorn imorse för ludde facerapa mig ganska mycket sådär. måste dra om en kvart och är inte ens färdig fixad heh
har inte haft tid att blogga i helgen. i fredags va jag i yxbacken med evelina alex & robin. lärde alex åka skidor! ramla bara 2 gånger hihi. vågade inte åka stora backen så knuffa timmy ner mig i den, ganska pinsammt sådr alla åker asbra kommer jag gör stora svängar över hela backen typ och har panik hah! sen i lördags åkte jag in till staden, träffade evelina där. vid 5 åkte vi hem till mig och senare träffade vi filip och ludde.
och igår tog vi bussen in med dom och åt pizza sen åkte jag och evelina och solade och drog till maxi där vi träffade hennes föräldrar och fikade med dom :)
bloggar mer ikväll måste fixa mig nu!



20/1. plug it in and turn me on


bästa jag! engelska glosorna vi har till imorgon, fick alla rätt när jag tränade & har inte kollar på dom innan ens. bara skrivit in dom på hemsidan ;)

ao det är det jag gör just nu.. pluggar & gör nån sak om friluftsdagen. sjukt kul, absolut
somnade vid 9 igår så vaknade jag 4 inatt och kunde inte somna om -.- 
hade skridskor på idrotten för 3e gången den här veckan. jag blir bara sämre och sämre jag lovar haha!
menmen nu måste jag plugga. puss
 

18/1.

blev nerslängd i en sopptunna av niko & tim igår..
evelina följe med mig hem, vi skulle bada sen glömde jag sätta i proppen så 400 liter vatten spola jag ut och allt varmvatten tog slut -.- smart chey. evelina stannade och sov hos mig och idag hade vi typ idrottsdag elr nått.
jäääääättekul. skulle åkt skridskor (som vi ska göra 3 gånger den här veckan) och sen åkt pulka men skridskor vågade jag inte åka för dom körde hockey så slutade vi när vi gått en promenad.
gick till öb med grabbarna sen bussen hem och badade. jag har nog inte badat i mirr badkar på mer än ett år :o
aja nu ska jag äta sen sova. puss


tidsfördriv

KÄRLEK.

 

1. Är du singel nu? ja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ja det är klart
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? aa
4. När hade du sex senast? oj ingen aning
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? men ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nae tror inte det
10. Haft sex på fyllan? haha nej

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? aa

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? japp

14. Somnat gråtande pga kärleken? yes

15. Varit på en blind date? nej

16. Varit otrogen? nej

17. Ångrade du dig? har ju inte vart otrogen

18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 år men det var inte seriöst, 5 eller 6 månader är det längsta som va seriöst.
19. Har du någonsin varit kär? ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja

 

 

KOMPISAR

 

 

1. Har du nån bästa vän? ja, evelina
2. Är du ofta med dina vänner? på helgerna ja, inte på vardagarna.

3. Vad brukar ni hitta på? beror på

4. Bästa minnet med nån vän? oj ingen aning
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? rebecca andersson
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? haha ja!

7. Har du hatat din bästa vän? nej men gillade inte evelina under en tid
8. Litar du på din bästa vän? självklart
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja!

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? aa

12. Vart bor din bästa vän? brånnestad

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nae det gör vi inte

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? klart jag gjort nån gång
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja

16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej?

17. Vilken kompis var du senast med? tim
18. Har du många kompisar i din klass? ja men umgås inte med dom lika mycket som förut.

19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? evelina och niko

20. En vän som du känt sen du var liten? bella becca & liza

 

SISTA SOM

 

1. Du fick en puss av? andré..
2. Sov med dig i samma säng? hm vet inte
3. Du delade ett riktigt skratt med? vet inte
4. Du gick på bio med? evelina

6. Du gick på stan med? evelina
7. Delade en pizza med dig? kommer inte ihåg

8. Du ringde? evelina

9. Skickade ett sms till dig? evelina
10. Du kramade? tim

11. Gjorde dig lite besviken? vet inte

12. Gjorde dig mycket besviken? vet inte

13. Du skrev med på msn? ida tror jag 

14. Du snackade skit om? haha kommer inte ihåg och skulle inte säga det här ändå

15. Du åkte bil med? mamma antar jag men vet inte

16. Gav dig en komplimang? hm vet ej
17. Du kollade på film med? mamma

18. Du åt med på resturang? familjen
19. Betalade något åt dig? mamma, godis igår.

20. Grät inför dig? ehm.. jag vet inte


16/1. you keep the sunshine

vaknade vid 12 nån gång och har nog bara legat i sängen sen dess typ. kollat filmer & käkat ben&jerry
mormor, morfar & mina kusiner kom vid 3 och åt lunch. kanske går ner och kollar solsidan snart, har bara sett ett avsnitt av det :o
min kära vän evelina skapade grupp på facebook "mobba josefin hoffren dagen" såå vet inte om det blir skola imorgon..


snyggare finns inte

:*

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=josefinhoffren

vill du ha mer besökare? bli medlem! det hjälper.


15/1. 1 MÅNAD KVAR!! ♥

kom precis hem från stan, va med tim så träffade vi nåra och va hos nån ett tag.
snart kommer fille tobbe och ludde tror jag.
drog in till gymmet med becca imorse och igår va jag med henne och våra föreldrar och eva lotta. kanske blir att åka till new york nästa januari med dom!! :D

lite avundsjuk på att min bror & pappa med nåra kompisar åkte till barcelona igår och är där 4 dagar..


random bild just nu

13/1

kom nyss hem från skolan, lång dag. trött som fan
ganska ont sådär i kroppen från innan idrotten.. först la dom raket i min luva, sen typ gjorde niko massa grepp på mig och filma och så satt jag på hans axlar så ramlar han -.-
aldrig jobbat så hårt som idag på idrotten, mvg snart (L)
ska ladda ner nåra filmer sen MÅSTE jag somna tidigt, har somnat 12, 1 nån gång hela veckan.
nu ska jag käka, mitt liv. pusshej

hah göll bild


-

jag började fucking tro på kärlek igen. ena dagen älskar du mig sen andra iggar du mig helt?
mogen kille


12/1.patetiskt

kom precis hem från skolan, försov mig imorse så jag vaknade när min buss går sen när jag tar den efter så är den 15 min sen, great
kanske bloggar ikväll, puss



11/1 just what i need

har inte orkar gå in på datorn så därför jag inte har uppdaterat..
chill att gå upp halv 8 när man är van att gå upp 12 varje dag.. naae
men klarade mig, hade mentors dag trodde jag men nej nej, vi jobbade..
sen vid 2 spelade vi bowling! så jävla kul! har massa videos men orkar inte lägga upp nu.
körde med evelina timmy & niko, kom 3a tror jag :-) slutade på hugos vid 3 och jag och evelina pkte till stan.
köpte en tröja på monki och ett halsband.

i söndags kom evelina evelina till mig och sov hos mig. färgade mitt hår! vart mörkare med röda nyanser :)
dagen efter åkte vi in till stan och solade. sen åkte jag hem och tog det lungt.

ny design av liza, kolla hennes blogg! tryck här






avslutar med snyggaste bilden jag sett på länge..
godnatt, puss

tillfällig design bara

vääntar på att min kamera ska bli klarladdad så ska jag lägga in massa bilder!

:*

SJUKT GLAD! one tree hill börjar igen på söndag! ääälskar.
och hur jävla söt är inte jamie?
 

 

inget att göra

Vad har du för TV-kanaler?
oj, de är många

Har du åkt moped någon gång?
ja, är grym på att köra med. haha!

Har du busringt någon gång?
ne aldrig (a)

Har du fått felparkeringsböter?
parkerar ingenting så nae

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nja, har åkt typ fallskärm efter båt eller vad man säger :o
i thailand, ganska mycket panik sådär för hajar..

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Thailand

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
svampbob. nae men vet inte

Kan du alla orden i nationalsången?
oj nej, men sjöng den på nyår & på svärtingehus hade vi läxa att kunna den meen har glömt den

Badkar eller duschkabin?

Dusch

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
har sett jättemånga, men what a girl wants är jättebra och hennes kille är sååå snygg

Chips eller popcorn?

Chips gillar inte det så mycket

Vilken färg på läppstift använder du?
andvänder aldrig det

Apelsin- eller äppeljuice?
beror på, tål inte någon av dom men älskar båda

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
oj måste vart i kalmar i sommras, med mitt ex

Favoritchoklad?
Marabou apelsinkrokand (L) tål dock inte

När röstade du senast?
i skolan om vem som skulle vinna valet

När åt du en hemodlad tomat sist?
haha ingen aning, någon sommar i vitasand säkert

Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja små som alla fick haha!

Klarar du att tanka själv?
nae aldrig gjort

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nae men velat beställa träningsakerna & finnmedlet :o

Pepsi eller Coca Cola?

gillar inget av det (a)

Vad var det senaste du handlade?
halstabletter & dvd-fodral

Har du kräkts offentligt?
har hänt ja

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nej

Har du ringt något betalnummer?
beror på vad det menas :o

Kan man vara vän med sitt ex?

det är klart man kan men det är ganska svårt.

När besökte du ett sjukhus senast?

något år sedan, gjorde laktos test.

Hade du mycket hår som liten bebis?
vet inte

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
josefin hoffren *piip* haha gjorde nog inte rätt när jag spelade in min..

Vad har du i din väska?
sminkbortagning, solkort, trosor & ögonsaker till när man solar. (har inte andvänt min väska sen jag solade haha)

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

kolla film, oftast csi miami

Vad är du tacksam för idag?
ae du.. ingen aning

Should known you was trouble from the first kiss

tjenis tjenis
åt nyss tacos och spelade uno med la famila. 
träffade först niko på stan sen åkte vi till haga och träffa damir och körde fotboll i fritisgården. tog halv 7 bussen hem och självklart har jag otur och bussknapparna funkar inte, inte den ovanför mig & inte det vid dörren heller så fick gå av den efter :( menmen. nuu ska jag kolla film och försöka lägga mig tidigt. xoxo

det blir inge rajraj när lampan är släckt, om du har en ful dialekt
Laakso – Norrköping

7/1. grattis filip!


just nu. MÅSTE FÄRGA HÅRET!
skolan börjar förfan om 4 dagar! klarar inte av att sitta en hel dag hemma. vill ut och ha kul, så jävla tråkiga alla är.

ställde klockan så gick upp halv 11 och tränade. duktig chey
duschade och fixade mig sen åkte jag och pappa in till bauhus och köpte något, drar in till staden senare tror jag. kyssen

svar på tal

Jocke/Twang  ([email protected]) om god jul:
hahaha xD kolla vad tiden är när du la ut bilden :P

svar: haha grymt!

ronnie om svar på tal:
ty, jag heter ronnie och jag tycker om stora kukar med ett litet ollon. vill du ha sex med mig. för jag vet att du har haft cam-sex med en massa killar. så du kan ju adda min msn om du vill ha lite underhållning sötnos <3 ( idclip119@hotma..

svar: HAH euw, hampus vet att det är du  ;)

6/1. miss you

vaknade för 30 minuter sen typ. väntar på att hanna & ida ska vakna så träffar jag dom senare.
ska äta nått snart men kan knappt svälja för har så ont i halsen :( bloggar mer ikväll, puss



hahaha, hitta en söt bild

5/1. come on

tjenare
har blivit jätteförkyld :( snorar och hostar hela tiden
ställde faktiskt klockan på halv 11 idag! men gick upp halv 12 sen, skulle tränat med becca men kan inte för min hals. så vid 3 åkte jag mamma och erik in och kollade på tapeter till hans rum och sen tog vi en fika.
efter det tog jag bussen till ida och typ gjorde inte så mycket, träffade kelly i hageby. tog 8 bussen hem sen.
puss



haha hitta bild från nyår på bellas blogg..

pöss

har letat hela huset efter kamerasladdarna.. hittar inga så blir inga bilder :(
nu ska jag lägga mig i min säng med glass,hallon & chokladsås (3gången ja äter det idag..) och kolla nåra filmer jag bränt ut sen sova, funderar på att träna imorgon. det behövs! hehe
godnatt

och ett tips: sola inte med spetstrosor..


he he



hittade två gölliga bilder på beccas blogg

btw, mina nyårslöften går inte så bra..

4/1..

hej bloggääään

älskar att kameraladdaren & kamerasladden till datan är borta så kan inte lägga in alla bilder jag och becca har tagit :(
va hos doktorn vid 10 idag, när jag kom hem kollade jag på harry potter och halvsov typ
har städat mitt rum & källarn idag, har tråååkigt. åker in och solar nu. puss

söt bild.

3/1

sov hos evelina inatt, tog bussen hem imorse och såklart missar jag den.. fick vänta 40 min ute = iiiiskallt.
typ somna när jag kom hem haha, sen vid 7 kom robin och senare kom filip och ludde. dom va tvungna att gå nyss för jag torska idag igen. älska livet

orkar inte bloggen på ett tag tror jag. är aldrig inne på datorn längre. puss



RSS 2.0