snyggiing

HAHA
tillfällig design.

fghjk

HAHA
så jävla illa. patetiskt

2 månader :'(

orkar inte blogga på ett tag. ska fixa designen oså

24/10.

sjukt kul kväll igår med evelina liza linnea, så kom melker kalle o robin ett tag o senare robin o gabbe
ångrar däremot ganska mycket..
sitter och bara vääntar på att mamma och pappa ska komma hem från fagerstad så jag kan få mat heh.
är det bara jag som hatar söndagar? ska ladda hem nåra filmer o äta ben and jerry nu♥

21/10. LÖDRAG!♥

Sista praodagen idag. serverade grevarna soppa hehe
dom ääääälskade våra kakor hehe. "farbröderna i slott" ;)
har bilder. lägger in imorgon.
sover hos evelina inatt o imorn.
är lediga imorgon eftersom vi jobbar så länge alla andra dagar. ska göra något reportage om praon då sen träffar vi linn tror jag :)
kolla gärna evelinas blogg, hon blir så glad om jag länkar den ;) HAHAH
www.pewes.blogg.se
BBBJUDER

20/10. ♥

CHA
vaknade nyss , varför vaknar jag så tidigt när jag kan sova hur länge jag vill idag :O  haha intressant :*
snaaaaaart kommer robin till mig så jag kan duscha. vågar inte göra det när jag är ensam hehe.
evil kommer til mig halv 3 så börjar vi vid 3 idag och slutar vid 11. ska servera gäster ohsånt. blir kul antar jag
sen sover hon hos mig som vanligt dårå.

only a dream


19/10. i need somebody

kom hem från prao'n nu, praoar med evelina.
är på mammas jobb istället för det sög verkligen på pastasnäckan.
bakade ngn kaka och bredde mackor idag.
stod oh bakade med hög musik och sjöng förfullt. haha klockrent
vet inte vad som händer idag, kanske åker in till haga & träffar linnea
l ä n g t a r  t i l l  f r e d a g !


överlycklig!

jag kanske är omogen, men jag är mig själv
bryr mig inte längre om vad folk tycker om mig.



18/10. så jävla omogen

har prao nu i veckan med evelina, var på pasta snäckan idag men tror vi ska byta.
satt mest stilla vid ett bord med 2 andra killar som praoade där. somnade nästan
tog 2 bussen hem , evelina kommer till mig om ett tag antar jag. får se

tog bort min navelpiercing igår :( gjorde så ont att ha den
ser inte ut som min mage länge huhu

här är jag på promenad med en häst i rosa mjukisdress. hehe


16/10. vi mot världen

tjuuu :D

sov hos evelina igår, gjorde inte så mycket. träffade alex en stund, bästa alex ;) hehe
hon kommer till mig om en timma typ så sover hon hos mig , är ensamma hemma (y)
får se vad vi hittar på , finnns inte så mycket att göra i svärtinge precis. euw på svärtinge.
men smsa om ni vill ses :*



HAHAH
bjuuder stort.


14/10-10 turn around

kom nyss hem, gick promenad med becca & hennes hund nemo.
slutar egentligen vid 3 men mådde inte bra så tog 1 bussen hem.
somnade när jag kom hem, sååå skönt!
nu ska jag plugga till no provet & glosorna fast har inte glosorna för mitt block är borta, hm perfekt
intressant inlägg jao.

snigg bild från bergkulla :*

until the day i die

tjaaaa älsklingar

evelina drog nyss, vi har vart på stan med min lillebror. hehe kul men vad gör man inte för att få kläder sen får jag inte låna av snorungeeeeen -.- så ska till stan imorgon och köpa nåra saker :p
vill egentligen träna men är försent. ska sluta äta godis oh sånt. hehe vet redan nu att det inte kommer gå , hm care face på det :-)
snaaart ska jag hoppa in i duschen sen se på film & sova. smsa :*






evelinas poniiiii / idas strumpor


-

Det var en 6 månader sen vi blev tillsammans imorgon , jag kommer aldrig glömma glömma den dagen.
Du lärde mig vad kärlek var, hur underbart det var.
Jag saknar dig så det gör ont. Men nu pratar vi inte längre, vi har ingen kontakt längre.  De känns liksom som om vi inte ens träffats förut? De känns som om vi inte känner varandra längre? De känns som om allt var en dröm För ja känner dej inte längre? Men en sak är säker jag kommer aldrig aldrig glömma dej helt för du var min största första kärlek. Jag förstår inte hur allt har blivit såhär, helt jälva sjukt. Men ditt ansikte blir bara suddigare & suddigare.





Dom senaste 2 månaderna har jag blivit en annan människa, jag känner inte igen mig själv längre.
Jag gör saker jag aldrig ens tänkte göra den tiden jag var lycklig.
Jag ska ändra mig, jag lovar.


svar på tal

svar på kommentarer :

Johanna om någon som kan fixa min blogg?:
söt tjej! bra musik smart, gillar dock inte justin bieber. är det ditt narurliga hår?:) jätte fint.
-ja det är mitt naturliga, tack så mycket:)

barajulia om lalala i want you:
söt blogg! har du gjort idag? :)
- tack! pluggat & sprungit :)

rebecca om 11 maj:
Är ni ihop igen :O hihi :D<33
- vad snackar du om ? ;o


bjuder på en äcklig bild

lalala i want you

om en kkkvart cyklar jag upp till spåret & möter robin & malcolm, ska springa 2 varv om jag orkar (4km).
min kondition har verkligen försämrats hehe. Inatt sov Evelina hos mig eftersom vi börjar 20 i 12 på tisdagar.
kvällen va kul, åt pizza och va i svärtinge ett tag. sjukt kallt ute och vi orkade inte cykla hem så jag & evelina satt på melkers moppe och kalle på min cykel och höll i moppen ända hem till mig , så gulliga !
somnade ganska tidigt men försov oss ändå haha , kom till skolan utan smink nästan & mitt hår såg sjukt ut. är stolt vafan :o
hade matte i 40 min sen specialidrott , va på gymmet med evelina, solade oxå :)
vet inte hur jag ska orka springa snart asso :0 om 10 min ska jag dra så ska stänga av datan nu. pusshej :*
ja vi är seriösta..

hola :*



oj länge sen jag var inne här , länge sen jag va inne på datan över huvud taget fan
har hänt ganska mycket den här veckan faaast ändå inte. jävligt mycket plugg. 5 prov på en vecka :0
men iaf i fredags sov evelina hos mig, va i haga och med damir och niko sen igår sov jag hos evelina.
va på visualiserings centret oxå. sjukt coolt! sen på kvällen åkte vi till manne i rambodal.
imorse hämtade mamma mig tidigt så åkte vi och köpte jacka & jeans :) nuu ska jag kolla på film och äta ben & jerry. inte bra :( blir att träna ikväll med om jag hittar ngn som kan följa med fast har ju ont i halsen så blir nog inget:O bra info

söt bild
munspelmylife HAHHA

all over the floor

bra uppdatering :*

i helgen har jag sovit i finspång med Nelly & i brånnestad hos evelina med ida :D sjukt kul
idag var jag med robin efter skolan , ska fixa bloggen någon dag & lägga in bilder!
kollar på ullared nu, fan vad sugen jag blir att åka dit :0 har aldrig vart där vafan


hoho så snygg! kärlek till han


RSS 2.0