svar på tal

Anonym om 27/12:
träffar du aldrig emelie glaGH längre? och isf varför?

svar: nej vi träffas aldrig längre, vi går ju i samma klass men vi är aldig med varandra i skolan, händer någon gång ibland.
vi gled isär och jag försökte verkligen träffa henne och hon sårade mig jättemycket. hon träffade hellre sin vän/pojkvän. vi har bråkat på sistonde men nu är vi sams, vi snackar inte mycket över huvud taget..
jag känner henne knappt längre & hon vet knappt någonting om mig längre. våran tid är över helt enkelt


31/12 gott nytt år

förlåt för dålig uppdatering, har inte vart inne på datan på några dagar.
har haft maginfluensa.. fick det i onsdags blev antagligen smittad eller smittade jag damir eftersom han oxå hade det och jag va med han dagen innan.
har legat och tjutit för min jävla mage. ni vill inte veta hur mina dagar har vart..
menmen idag är jag frisk iaf, kan inte äta än bara. ikväll får vi gäster, bella&beccas familj. vi har hyrt badtunna hihi. sen ikväll träffar jag och bella filip och ludde :) bloggar mer imorgon och lägger upp bilder!

27/12

trött på bloggen och den är så tråkig..
menmen,
becca sov hos mig inatt, bilder kommer ;)
hon drog när jag sov till stockholm, åkte in till ingelsta med mamma lite senare, köpte lite grejer. på vägen hem gick jag av och tog bussen med liza till haga, va med johan&damir ett tag sen åkte jag till rese och va där med liza. tog 9 bussen hem och nu äter jag mackor & smoothie (L) 
hihi puss

promise this

seeeg dag
kvällen igår var kul! jag fick : locktång, hårprodukter, 1700kr, wii singstar&kontrol, en mixer?haha, underkläder, smink, 3 necesärer, naglack, 10 000 till thailand till hela familjen, 2000 bath, extern hårdisk & mer kommer inte ihåg nu. körde julklappspel, vann twist godis & en skål med i (L) xmas till och sen när vi körde poker vann jag 80 kr ;) vann över alla grym som man är

idag vid 1 åkte vi in till mormor o morfar där kusinerna oxå är, alltid lika glada -.- 
vid halv 10 tog ja bussen till nedre svärtinge & träffa tim, nu är jag hos liza och sover där. puss

god jul

jag är nog världens klantigaste... har tagit sönder 2 lampor på 2 dagar och imorse trampade jag i ett örhänge så hela silvriga saken va i min fot :(
becca kom till mig vid 11 så fixade vi oss tillsammans, hon drog för en timma sen och nu kom mormor & morfar. hejdå, puss 


ssssöt bild, ser ut som jag har jättekort hår

jag älskar dig

god jul!
fick nyss julklappar av min bror, fick smink och en pjamas med ankor på, haha så gullig.
och nu webbar med emelie och sjunger jul-låtar (från min nya spotify-list) och spelar bingo med alex, trevligt trevligt
ska snart lägga mig i min sköna säng och kolla film. ska upp nio imorgon, heh kul


 
min jul ska vara kul,
min jul får inte vara ful,
som påsken den är gul,
ska min jul vara kul,
och snön den ska vara vit,
...
och är den gul har någon pinkat på den,
kanske en hund.

23/12. magic

ställde klockan på 10 duktig som man är, gick upp vid halv 12 sen..
tog halv 1 bussen in till stan, busschaffören så gullig! kör i tomtedräkt med skägg och allt och bjuder på pepparkaka haha :D  träffade linnea i rece, gick till um och sen följde hon med mig och sola.
på vägen till rece smsar becca att hon är i stan så åker till stan och fikar med henne sen gick vi på stan.
becca så snäll och gullig men ibland fattar man inte vad hon tänker med, hon har ont i en blodådra och ont i hjärnan? haha, älskar dig gumman!
köpte godis till nånsak imorn, leggins, en tröja och julklapp åt evelina. pappa kom till stan och vi hjälpte han med något till mamma sen åkte vi hem och jag dammsög hela källaren för mamma hade damp att jag inte hade gjort det imorse så kommer hon hem sen när jag är klar och säger hon redan gjort det -.- fixade mitt rum med, mublerade om och städa, duktigchey. längtar till imorgon (L) becca kommer till mig på morgonen och färgar mitt hår och fixar oss tillsammans sen kommer släkten nångång. bloggar antagligen inte imorgon, puss


ej städat :o


min önskelista

- iphone 4 eller blackberry
- stor tv
- kläder
- bh, trosor
- locktång
- smycken
- extern hårdisk
- pengar till thailand

hm var bara det tror jag :o 
1 dagar kvar (L)


lizen



så jävla fint! grym är du älskling <3

I min handväska

handväska o handväska.. är en skolväska typ xd
just nu är det :

foundation
halstabletter
mina betyg
en tröja
2 armband
200 kr
solkort +sånna ögonsaker till solarium
hudkräm

intressant va?


hehe inget liv

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=c173491a75d473d09c28923698fdbc7455db8052


22/12. down on me

LOOOV ♥

hade avslutning idag, fick fika i skolan och var med klassen ett tag sen gick vi till kyrkan.
slutade vid 12 eller nått så gick jag till mormor och morfar för mamma & erik skulle vara där så är dom inte där och svarar inte på mobilen så svarade dom efter ett tag och va på max så drog dit men bussen åkte inte rätt väg för det var massa köer så kunde inte åka dit så va på maxi i 30 min och vänta -.- sen kom dom så fika vi och jag fick en tröja. åkte hem och typ kolla film oså, har kollat klart hela weeds serien :o
evelina skulle sova hos mig och färga mitt hår men hon fick inte :( nu ska jag försöka fixa mitt rum, allt står i en hög i rummet så måste ta allt till rätt plats. fast funderar på att sova i mitt gamla rum istället men sängen är så oskön här, haha intressant. puss


bjuder

baby

avslutning imorgon! fyfan vad skönt :D
tror nog jag är den enda som kommer klä upp mig..... hehe
nu ska jag sova... i mitt gamla rum :(
godnatt :*

min tro, favotplagg & syskon

har glömt göra den dära listan man ska göra varenda dag, har ej tid men gör nåra nu :-)

min tro

har ingen tro? tror inte på någonting :)

mitt favoritplagg

helt klart min rosa mjukisdress, haha lite fjortis sådär. men ääälskar den! har på den hela tiden när jag är hemma, nu med. har en grå med men den är knappt andvänd :o

mina syskon

jag har en bror, erik.
han är 12 år alltså en p12 ;) han går på min skola och självklart på samma våning..
han gör aaaallt för att reta mig och göra mig på dåligt humör men ibland är han gullig och är snäll mot mig.
han vet egentligen rätt mycket om mig, han har ju sett mig göra ett o annat. haha fyfan
vi har inte samma humor och är inte dugg lika. han spelar fotboll och är GRYM!
vi har enormt många minnen såklart, och snarrt thailaaand!
love you <3

göllig bild från sommras

svar på tal

Anonym om min barndomsvän:
guud vad lik jonte
svar : haha nej dom är inte dugg lika :o

rebeccaa om 19/12. hold my hand:du får inte köpa julklapp till mig! Eftersom jag inte köpte födelsedags present till dig, så har vi köpt lika många gånger till varandra i år, och förresten så älskar jag tröjan du gav mig, använder den jätte ofta, så den fick jag både i julklapp och födelsedagspresent tycker jag ;)
svar : haha nej ska inte köpa :D aw bra!

Evelina Wärendh ([email protected]) om min bästavän:
Jag älskar dig bästavän, och förlåt för att jag inte har tid till allt längre, mår jättedåligt av att inte ha tid till varken dig, min häst eller min pojkvän, allt är väldigt rörigt just nu men snart är allt som vanligt igen jag ska försöka fixa iordning allting igen jag lovar!
svar : aa vet det, love you


aajda om 19/12. hold my hand:
så jävla fin duär josefin!
älskar dig <3
svar : nej verkligen inte, du är ida! älskar dig med baby <3


21/12. love

tjabba

bloggade ej igår för somnade vid 6 nån gång, haha va sjukt trött. sov 13 timmar inatt!
tog mässhallen bussen och hade idrottsdag med alla 8or. vår klass kom 2a :)
jag och evelina körde badminton för man kunde välja mellan några.
vi förstörde för dom andra i vår klass huhu, dom värsta grymma och vann alla sina matcher och vi vann bara en :(
men aja, tog spårvagnen till skolan sen och städade och åt sen slutade vid 1 nån gång.
vi åkte till stan och kollade på saker till nyår men hitta inget sen gick vi till renströmmen och träffa becca och becca där.
gick in och kolla på avslutningen för liza skulle sjunga och fyfan var duktig hon var! trodde inte hon var så duktig :o sen efter fick jag becca o becca sjuss hem av becca a's pappa, stannade ett tag hemma hos henne och fick julklapp. fick 2 tröjor :D tack älskling.
åkte hem med stefan sen och duschade och snart ska vi klä granen tror jag :o
kan inte sova i mitt rum inatt heller :( vi har målare hemma hos oss och har haft det typ några veckor och dom målar en vägg i mitt rum vit så kan inte va i rummet.. ska sova i mitt gamla rum tror jag.
har inget mer att säga, puss


min barndomsvän

vi träffades när jag var 2 och hon var 3, våra bröder gick i samma babysim så det var så vi träffades.
dom va nyinflyttade till svärtinge så gick mamma med en blomma till dom som inflyttningspresent och så blev mamma och pia vänner och på så sätt jag och becca och våra bröder vänner. och det har vi vart hela livet.
våra familjer umgås hela tiden och hemma hos dom känner jag mig som hemma, mitt andra hem.
rebecca och jag umgicks hela tiden på dagis och senare i 1,2 & 3an sen kom vi ifrån varandra lite men vi umgicks fortfarande och för några år sen flyttade dom till samma gata som oss.
vi har så otroligt många minnen, vi har gjort så mycket tillsammans!
jag och becca umgås fortfarande och kommer alltid att göra men inte lika mycket som förr, vi träffades varenda dag förut. nu träffas vi mest när våra familjer umgås och på sommarna campar vi alltid tillsammans och i vår kanske det blir att åka till london och shoppa! vi ska iaf åka på resa, våra mammor och vi. det är min julklapp!
jag älskar henne otroligt mycket och vi kommer alltid vara vänner, det vet jag.


snyggbecci


19/12. hold my hand

hola,
sitter i min säng och fryser.. fan om jag börjar bli sjuk

igår åkte jag in till stan vid 3 till ida där hon och sandra var, va där ett tag sen kom hanna och vi tog bussen till stan, åkte till matteus och träffa tim sen 8 bussen hem till mig.
senare på kvällen kom marcus robin och rasmus. vi spelade spel haha, typ varvade marcus & hanna 2 gånger.. lutande tornet ;) dom drog vid två nån gång. vi satte på film och jag somna efter 5 min haha.
vaknade vid 12 imorse och dom åkte hem vid 2, skulle följt med till stan och träffat evelina alex och robin men blev inte så..
skulle egentligen behöva åka till staden och köpa julklappar till becca liza och evelina men får bli någon annan dag, hihi hittade massa julklapppar från media markt till mig, bara hoppas på en iphone haha, aldrig att det är.
nu blire att kolla weeds och äta glass (L)
puss




17/12. want you

sitter i min säng med en stor jävla godispåse och väääntar på isabell, hon sover här inatt.
slutade vid 3 idag och tog bussen hem med robin, så åkte jag mami och erik till maxi.
köpte foundation, en tröja och 3 saker till huden men tror jag ska byta linnet till större storlek så det blir stort.
aja intressant information. hehe pöss



16/12. snygging


o herregud, hitta den på en gammal blogg jag hade i augusti 2009 :o


mula linn dagen idag ;) stackare, dom bärde ner henne för alla trappor & la henne i snön sen gömde hon sig hela lunchen haha. mulad blev jag med av tim anders & niko :(
slutade halv 3 idag tror jag, hade betygsnack istället för idrott. jag har ett klart G men kan nå dom högre målen lätt sa hon =D gick till norr tull med bella och maria och mötte liza där, va med henne ett tag i stan sen tog vi bussen hem. just nu sitter jag i mammas o pappas säng och myser med min hund hihi, snart blire duschen sen film och sova :*


min bästavän

Evelina Paulina Maria Wärendh
vi har gått i samma klass i 2 år, vi har typ inte vart så mycket, typ perioder vi har umgåtts lite men det senaste halv året har vi verkligen börjat ses mycket men nu ses vi bara i skolan typ för hon har inte tid för hästen o pojkvännen.
borde inte berätta hur vi började umgås haha ;) men hon betyder sjukt mycket för mig.
henne kan jag alltid lita på och säga allt till. men på senaste tiden har vi inte träffat efter skolan alls.
hon är underbar och vi har samma humor oftast haha, jag älskar henne otroligt mycket och skulle kunna göra allt för henne. hon är en del av mig och kommer alltid vara och oavsett vi inte har umgåts länge betyder hon allt!



pic1min söt tröja gjord av ida i slöjden&evelina, pic2evil o jag


grr


hihi kolla va gulliga jag&min bror va för ganska många år sen på kolmården. kramade lasse berghagen & björn skifs den dagen med,  grymt

Om det här vore min sista dag

då skulle jag bjuda mina närmaste vänner till göteborg och gå på liseberg, omg hyra liseberg :o MIN DRÖM, åka hur mycket som helst och äta hur mycket som helst, käka maaaassa glass godis & mat!!!!

hehe vissa äter för att leva, jag&niko lever för att äta ♥


15/12. 2 MÅNADEEEER KVAR

dagen bestod av film, på svenskan kollade vi sandor/ida och på matten kollade vi bee movie sen sluta, jag somnade på matten. sjukt dålig film
slutade halv 2 men stannade kvar till halv 3 typ för gjorde omprov sen va jag med andré ett tag, hämtade mina skor hos damir med. sen tog jag bussen hem så kom robin till mig ett tag :-) nu ska jag ladda ner lite musik sen kolla tv och sova. puss (L)


hemsk bild


14 år baby

grattis gumman, ha en bra födelsedag för det är du värd!
jag älskar dig emelie gladh ♥



hihi vackra gamla bilder, bilderna är länkar

inte bra dag

sjukt dåligt humör så kommere upp massa jävla rubriker om den 13onde. 8 månader idag oxå. oh vad jag älskar mitt liv

har precis kollat klart hela weeds säsongen.. laddar ner nästa nu
typ sjukt trött, somna i bilen på väg hem från stan med mamma. åker dit imorgon för mamma är smart och har inte med sig pengar.. aja fixade internet iaf har inte prövat om det funkar än.
skolan idag var hemsk. killarna i klassen bärde mig, en tog benen oså och la mig i en snödriva och mula och kasta hur mycket sö som helst på mig, jag hade lovat grenmark göra det på grund av en sak men fan inte halva klassen och allt blir mycket bättre av att jag får sjukt ont i magen av maten i skolan. aja, kom 30 min sent till idrotten för låg i skolan och körde något spel haha ingetliv. va inte med på idrotten pga min hals, blir ingen specialidrott imrogon heller :( gjorde klar min teknikuppfinnaresak på idrotten :D stolt
heh. nu ska jag kolla chuck och skulle pluggat menmen BRA vänner man har asso. inte mamma har damp. nejnej





älska

min skola

jag går i 8an på prolympia. jag har gått där i 2 ½ år. det är en sportskola, jag började där för jag spelade fotboll då så hade det som specialidrott, för 1 år sedan slutade jag i fotbollen så nu har jag gym som specialidrott. biffen ;)
jag älskar min klass även om dom är omogna och jobbiga oftast. har känt halva klassen hela livet, svärtingeborna. vissa lärare är dumma i huvet, skolan är bra annars tycker jag dock jävligt jobbigt att gå högst upp varenda morgon. plus att min bror är med på den våningen, lite pinsammt sådär..
vet inte riktigt vad jag ska skriva om skolan :o


den högra byggnaden är prolympia, den gula är john bauer.

2 månader & 3 dagar (L)


hehe
idag ska jag bara va hemma, skulle träffat evelina men vet inte vad som hänt henne. hon svarar ej på mobilen.
ska ladda ner alla säsonger av weeds. kommer ta ååår att ladda ner fast imorgon köper vi nytt internet och ska kolla kläder till jul och nyår då oxå. tar kanske en promenad ner till nedre svärtinge sen och träffar tim. om jag orkar. sånt vi märker. puss

mina föreldrar

skulle skrivit detta igår egentligen men va inte inne på datorn så gör det nu.

vet inte riktigt vad jag ska skriva om dom ärligt talat..
dom är överbeskyddande det har dom alltid varit men har blivit värre nu pågrund av nåra saker. 

min mamma heter malin, hon är oftast snäll och glad. alla säger att vi är lika även fast jag inte tycker det. min kompis (becca's) morfar kallar mig alltid malin sen kommer han på att det är jag och säger att jag blir likare mamma varje dag som går. mamma vet ganska mycket om mig, jag kan berätta saker för henne om mina vänner osånt.
min pappa heter jens, vi bråkar hela tiden men när vi inte gör det är han rolig. han har humor.
jag och han är lika på sättet men absolut inte utseendet.

har ingen bild på dom :p


11/12. o herregud

kom nyss hem från haga, åkte pulka med liza senad damir dzenis & dani elr ngt :o sen köpte ja o damir maassa godis o kolla film och nu snackar ja tele med timmy och hans kåta vänner haha
fick låna skor av damirs mamma när jag skulle hem, hihi så gullig. min hals är DÖD, kan knappt prata och hostar hela tiden :(
igår sov jag hos evelina, bakade pepparkakor och somnade till idol så mmsa hennes pappa en bild på oss och skrev vilket röj när vi sov i soffan haha :D
nu ska jag kolla weeds och äta ännu mer godis (L)
pusspuss

tidsinställt eftersom jag antagligen inte har internet.

min första kärlek :

vill egentligen inte prata om det men, det var i mars i en kille som heter petter. vi har egentligen känt varandra hela livet, vi gick samma dagis & samma klass upp till jag gick i 5an och han 6an fast vi pratade inte så mycket med varandra.
en helg sov jag hos min kompis hanna med ida så skulle vi träffa några. jag fattade inte vilka det var vi skulle träffa förän vi var på bron och mötte dom då såg jag att det va petter och eric. vi va hemma hos hanna ganska länge och han fick känslor för mig, jag va "på g" med en annnan kille då.
jag och petter började snacka skype vädigt mycket, vi snackade nästan hela nätterna på helgerna.
sedan träffades jag han emelie & eric och jag gillade han då. kommer inte ihåg så mycket vad som hände sedan men vi fyra började ses väldigt mycket. den 13/4 blev det vi. världens lyckligaste tjej var jag. vi var väldigt blyga och allt vi gjorde va att strula ungefär. vi pratade knappt. haha pinsammt.
på midsommar va vi ute med husvagnen, min familj och tre till familjer. då tog petter bussen ner till mig dit och va hos oss i husvagenn den helgen. då vände allt. vi kunde prata om ALLT. jag älskade han otroligt mycket.
lite senare sen i juli skulle min familj på camping semester haha, så följde petter med. det var underbart, han va som min bästavän. vi campade i skåne där vi träffade emelie & eric och sen i kalmar. i 3 veckor tror jag vi va ute med husvagnen. i augusti började vi bråka ganska mycket av olika andledningar som jag ångrar väldigt mycket.
den 25 eller 26 tog det slut. han dissade mig på msn... efter det var jag väldigt ledsen, jag låg hemma i 2 dagar och bara grät. gick inte till skolan, gick inte utanför mitt rum. så jävla ledsen var jag och funderade flera gånger på att ta livet av mig, töntigt jag vet. jag började skära mig och efter det röka.. ångrar sjukt mycket.
nu hälsar vi inte ens på varandra. vi hälsar ngn gång ibland när vi ser varandra. jag har äntligen kommit över honom och jag känner han inte längre även om jag saknar tiden jävligt mycket.


presentera mig själv


hade ingen annan bild.

mitt namn är Josefin Evelina Hoffrén jag är en snäll och rolig person dock ganska blyg för dom jag inte känner.
jag är 14 år och på fritiden är jag med vänner om jag inte pluggar. det värsta jag vet är falska vänner, har däremot sånna vänner. jag älskar mat och gillar att göra galna saker.
jag bor med min familj i svärtinge, en ort utanför norrköping. mitt utseende är jag inte nöjd med och inte min kropp heller. ärligt talat gillar jag inte mitt liv speciellt mycket..
jag går på prolympia, en sportskola. min klass är jävligt omogen men klockren.
jag har ganska bra betyg i skolan mot förra året, nu försöker jag verkligen få det.
antar det va det mesta om mig haha inte så mycket precis men aja, kommentera om ni vill veta något om mig :)


kör på

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – min skola 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – min barndomsvän
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Mitt favoritplagg
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min önskelista
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Hur såg jag ut för ca 5 år sedan?
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – det här saknar jag


9/12. vet inte vad jag ska tro

ooh är verkligen inte på humör, vårt internet är sjukt jävla lagg eller rättare sagt har vi inget internet. i somras köpte vi en såndär sticka och tog i simkortet i den och någon har sättit sig på den så den är paj och simkortet är oxå sönder och mamma fattar ingenting och har aldrig tid att fixa.. inte lite arg just nu
har vart inne på grannens nätverk på senaste tiden men nu funkar inte det heller -.- vet att ni bryr er
helg imorgon, har däremot ingenting att göra. mobbad aaa
skulle sovit med evelina men hon fick inte på grund av en sak -.- 
den senaste veckan har jag pluggat och sovit typ, va hos ida idag med.
pusshej

gallery

drar mig till andersson nu, smsa :*


kul lördag....

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
ja,
2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ingen aning
4. Vad åt du senast?
frukost
5. Har du fått någon komplimang idag?
om mina jeans om det räknas haha
6. Har du varit med i en rättegång?
nej
7. Är du polare med grannarna?
njae inte polare precis haha, men va kompis med ena förut
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska ?
9. Vilka länder har du bott i?
sverige
10. Senaste piercingen?
naveln
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag, hem från evelina
12. Gay?
ja klart
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ao
14. Har du äggat någon?
haha nej, bara hus
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej men ett träd på ngns tomt haha
17. Har du varit på stranden?
nej aaaaldrig -.-
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
agneta, jennie, SNYGGdavid & nu robban
20. Hur bra är din syn?
den är bra
21. Har du varit på ett party?
ja
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej haha är rädd att simma långt ut i sjöar & hav för fiskar vafan
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
skulle garva
24. Har du varit utomlands?
aa och i februari åker jag till thailand!! :D
25. Har du sett din bästa vän naken?
haha a
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara vart på mina kusiners föreldrars, va tärna elr va det heter. haha gick med dom till altaret oså :)
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
dom skulle slakta mig
28. Var är dina syskon just nu?
erik är hos andersson antar jag
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
ae kan inte säga haha
30. Vem ringde dig senast?
mamma
31. Vilken tid gick du upp imorse?
elva typ
32. Vad ska du göra i helgen?
ingenting
33. Vad står det i det senaste smset i din inkorg?
hej :) <3 tror jag, min mobil har vart borta ett tag men fick dedär av jeppe för nån timma sen
34. När var du riktigt sjuk senast?
efter thailand 2008
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
wtf ingen aning,
36. Vad finns i din bakficka?
ingenting
37. Har du färglinser?
nej bill ha
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sjöng karaoke med evelina och mikaela om jag inte sov, somna i soffan ett tag hehe
39. Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av alarm på mobilen om det inte är helg då sätter jag på tvn eller går upp
40. Vad ska du göra efter det här?
tvätta bort all mascara under ögonen, äta några vindruvor & sen gå till andersson där jag ska äta god mat (L)

smoke that cigarette

jag vill inte leva mer, orkar inte leva mer.
ingen vill ha mig ändå. alla jävla vänner är falska och är med sina killar hela fucking tiden
allt är skit hemma, går inte en enda dag utan att vi bråkar.
trött på allt, trött på er, trött på livet

t
önt-inlägg.


4/11. aldrig mer..

dålig uppdatering.. men har hänt lite grejer så har inte fått vara inne på datan.
sov hos evelina inatt, sjöng karaoke hela kvällen med hennes familj :)
snart hämtar mamma mig så ska vi gå på stan. puss


hitta bilden på evils data, tror hon tagit den :o

1/12. världs aids dagen idag

gick upp sex imorse och tog halv 8 bussen, gick med tim.
hade svenska/so. hatar läraren som oxå är vår mentor
sen lunch och sen matte. slutade 2 och gick till um. sen till stan och kolla skor med evelina och robin men hitta inga som vanligt -.- 
vid fyra tog bussen hem och nu ska jag plugga hk och kolla klart en film. kisses



RSS 2.0