barndomsvän ♥

grattis älskling! 15 år
du betyder sjukt mycket för mig även om vi inte ses så ofta längre men vi kommer alltid att vara vänner det vet jag!
i 12 år har vi känt varandra, sjukt många minnen som jag aldrig kommer glömma
allt vi gjort tillsammans, alla sommrar vi campat, kläppen, vitasand, öland, skara, örebro, vitsippebacken & massa mer. klockrent!
jag älskar dig rebecca andersson, nu och föralltid. ha en bra födelsedag♥




nawe, gammla bilder
har inga bra bilder, mitt andra konto med bilder krasha.

Kommentarer
Postat av: rebecca

¨Naw vad söt du är! Du betyder massa för mig med!! aa som sagt vi har haft det as roligt tillsammans i 12 år och vi kommmer ha det i resten av våra liv !!

2010-11-19 @ 15:24:02
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: rebecca

snygga bilder du hitta;)

2010-11-19 @ 15:24:55
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0