Har tråkigt

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? – båda hehe
3. Dricka grön eller röd mjölk? –  grön dock inget
4. Brinna upp eller drunkna? – drunkna, känns mindre. eller göre?
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? oftast vänner men beror på

OM MIG
1. vad heter du? – josefin
2. syskon? en lillebror 
3. Vart bor du? – svärtinge, by utanför norrköping
4. Hur många barn vill du ha? - ett, två eller tre. hehe
5. Vill du gifta dig? – ja på stranden! hihi
6. Favorit tid på dagen? – lite olika, inte morgon iallafall 
7. Humör just nu? – uttråkad tiep
8. Sugen på just nu? – glass!!!!

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? haha nej
2. Har du en hund? – japp 2 stycken, mina små älsklingar
3. sover du helst ensam eller med någon? – med någon
4. Tror du på spöken? – ibland heh
5. Är du mörkrädd? – ja
6. Vad vill du ha just nu? – en pojkvän

KÄRLEK
1. Är du singel nu?-  jajamen
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – ja?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – ao
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? har inte dumpat någon speciell så nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – har jag säkert
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – nej
7. Har du varit på en blind-date? – nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – men ja
9. Saknar du någon av dina ex? – nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - tyvärr
11. Brukar du tänka på dina ex? – nej
12. Ångrar du någon du har hållit på med ? hahhaha ja!

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – yes
14. Är du ofta med dina vänner? – aa
15. Vad brukar ni hitta på? - chilla gal1
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - oja, hehe
17. Vem vet mest om dig? – evelina tror jag nog
OM DIG
1. Hur lång är du? – 158 kanske......
2. Vart bor du? – svärtinge fortfarande
3. Är du nöjd med ditt rum? - nej! stort och fult
4. Villken är din riktiga hårfärg? - blond
5. Har du någon sjukdom? – hoppas jag inte
6. Vad har du för ögonfärg? – blå,grå
7. Är du nöjd med dina vänner? – vissa
8. Är dina föräldrar skilda? – nae
9. Gillar du skolan? – för mesta nej
10. Hur svarar du i telefonen? – tjena pårej

VAD ..
1. Åt du senast? – piller om det räknas nej men laxsoppa
2. Drack du senast? – tropisk jos
3. Har du på fötterna? – ingenting
4. Lyssnar du på just nu – ingenting för min jävla aux inkoppling har en sladd i sig som är av så mitt ljud är sönder.
5. Gillar du mest hos dig själv? – ehhhhhhm. min humor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0