-

jag vaknade imorse och trodde att allt var en dröm. en mardröm
sen såg jag din tröja i famnen och mina svullna ögon och insåg att det inte var en dröm..
jag klarar inte det här , jag vill bara få bort dig från mina tankar
men jag vet att det kommer bli svårt. vill sluta gråta
jag älskar dig mest fan , du vet allt om mig
den enda jag verkligen litade på , jag kunde säga allt till dig
förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt!
jag gör vad som helst.. kan sitta och säga förlåt hela dagen
för allt jag vill är att ha dig vid min sida, vakna på morgonen och veta att jag har dig
att du bara är min och att det kommer vara du och jag länge
du är ALLT jag tänker på, fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum och tro det om dig..
jag ångrar 25/8 så jävla mycket för det var då mitt liv försvann.
jag vill inte leva utan dig,kan inte leva utan dig.
4 månader , det är inte lång tid, men vi lärde känna varandra jävligt bra på dom månaderna
och jag vill verkligen inte förlora dig! som vän eller mer..
jag vet inte riktigt varför jag skriver detta för jag vet,
jag vet att det är försent, allt är över nu
men kan inte riktigt fatta. det bästa i mitt liv är borta
jag klarade inte ens gå upp imorse. jag stannade hemma från skolan
jag klarar ingenting utan dig. du är min livskraft
men MÅSTE klara mig utan dig
det kommer inte bli enkelt kan jag lova, men vad är enkelt med kärleken?
man måste kämpa..
hela fucking sommarlovet har jag vart med dig i skåne, i kalmar, hemma & blekinge
så jävla underbart..
men det kommer aldrig bli så igen. jag måste fatta det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0