blodsyster

liza hellberg
du är en på miljonen, en av alla dom dära
du är en av dina unika typ av människa
trodde verkligen de skulle vara vi länge
men tiden förändras vi förändrades vi tog olika vägar
du och jag vi finns inte så som vi gjorde förut längre
men jag hoppas ändå att du vet att jag kommer alltid att älska dig
aldrig glömma dig, aldrig lämna dig att bråka med dig är som att bråka med sina syskon
du är som en syster för mig
alla minnen, stockholm, vitasand, öland alla dagar förra sommaren vid glan
alla dagar vi varje dag bara du och jag ingen annan asso fyfan va ja saknar det..
hur myk ja saknar att sova över med dig och vakna och se min bästavän den underbaraste människan vid min sida
att ibland göra så dumma saker så vi bara skratta åt de
du är klockren liza, en underbar vän. önskar allt var som förut
att de va du och jag mot världen du och ja mot allt
hur mycket jag än vill att de ska bli som förut, så antar ja att de inte blir de..
hur mycket jag än vill uppleva alla saker med dig igen så kommer de nog inte bli så..
jag kommer alltid att älskaaaaaaa dig, för du är speciell för mig som en syster, som en tvilling
liza joanna hellberg,  de är bara du som är den här personen ingen annan de är bara du som har den platsen i mitt hjärta






Kommentarer
Postat av: lizen för fään

aw så jävla söt älskling

jag älskar dig otroligt myk

och saknar de vi hade grovt mycket..

men du vet vart du har mig och jag finns alltid <3

2010-08-24 @ 21:56:14
URL: http://liizeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0