bästa dagen på länge!

hej
vaknade vid 10, tvättade ur hårinpackningen som jag sov med och fixade mig lite.
sen sprang ner till bussen men missa den som vanligt fan och nästa buss gick om en timma.. men efter 50 min kom robin och hans pappa så fick sjuss av dom in till emelie. så gick vi till squachcenter och skulle sola men dom hade stängt så vi gick till leons och sen till thaihouse. sjuukt gott & vi är duktiga på att äta med pinnar :D haha !
sen gick vi till squachcenter och skulle sola. köpte solkort. efter det gick vi hem till emelie & bada i hennes pool och sen bada vi bubbelbad. så fixa sig emelie & ja satt vid datan:D så skulle vi träffa sebbe & tim på mc men dom va på leons? haha så vi käkade på mc......... fyfan asso
sen kom dom och vi prata med dom lite så vid 10 gick vi hem och emelies mamma sjussa mig till bussen :D
klockren dag. jag älskar dig emelie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0