JAG HATAR MIG SJÄLV SÅ JÄVLA MYCKET

jag älskar dig så jävla mycket och ommer alltid att göra
kommer aldrig kunna släppa dig, vänta på dig tills du kommer
om det dagen nånsin kommer..
jag klarar mig inte utan dig, du är mitt allt
jag är en idiot, jag skulle litat på dig
du är så jävla underbar
allt jag vill är att ha tillbaka dig
4 månader, 1 vecka & en dag - dom bästa dagarna i mitt liv!
den här månaden har varit skit.
jag ligger i min säng med din tröja som du glömt hos mig & bara gråter.. min arm svider och blöder
allt jag kan tänka på är dig. hur du alltid funnits där, legat och hållit om mig.
JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG
VILL INTE LEVA UTAN DIG, KAN INTE LEVA UTAN DIG
jag är så jävla störd, önskar denna dag aldrig funnits
att jag litat på dig som jag borde gjort för jag vet att du aldrig skulle göra något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0