kom nyss hem

gick upp vid 6 och duschade, tänkte inte gå till skolan men gick ändå för behöver ha kul fan
tog bussen till badhuset. SÅÅÅG PONTIAK :D
typ satt o kolla på när alla badade med evelina, kan inte bada för har infektion i min navelpiercing..
slutade vid 1 oh tog spårvagnen till haga och väntade ett tag på liza i skolan sen kom linnea och vi tre gick till linnea
åkte hem efter ett tag för mådde inte bra, så kom robin till mig :) vi gjorde inte så mycket
sen vid 6 elr nått åkte vi ner och kollade någon match där johan skulle vara med fast det var han inte:( huh
så åkte vi till pizzerian och mötte robin g , jonte , robin n , marcus och rasmus oh typ hans kompisar
sen tog marcus mi mobil och skicka sms till folk så sprang efter han och ramla så smart som jag är:) började blöda på samma knä som för ett år och ramlade vid pizzerian då med, fräänt
sen cyklade vi till livs typ. va där ett tag med nåra sen kom linnea & liza från bussen! va med dom ett tag sen åkte dom hem och packade och jag väntade, så kom dom igen och vi skulle cykla hem. 3 stycken på 1 cykel, haha :D sååå någon kille stjutsade hem mig huh (a)
så typ väntade jag eeeett tag på robin liza och linnea för dom cyklade ju :*
så gick vi till mig och nu ska dom sova här :D
hoho vad lååångt inlägg. nu ska jag va social med mina bästa. ha det bra pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0