petter stjärnborg, i love you

tju
sov hos älskling igår, vi somnade vid studsmattan & vakna efter ett tag och märkte att vi somnat så gick vi in och sov och vakna vid 6 eller nått och såg en padda under den andra sängen. somna om och vakna vid 11 och hitta inte paddan först. sen hitta vi den i min sko.. euuuuw  hahah
så käka vi & fixa oss sen kom danne och jag drog hem. tog bussen in till haga och träffade linnea&liza
så gick vi till folkparken och va där ett tag sen gick jag till sibylla och träffade dzenis..
träffade petter en stund efter det & han sjussa mig till haga där linnea carro och liza va så gick jag till bussen & pratade i telefon med emelie. jag älskar dig emelie.
kom hem och sov nästan fan. sen kom petter vid halv tolv och nu ska han sova hos mig. pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0