inte bra dag

sjukt dåligt humör så kommere upp massa jävla rubriker om den 13onde. 8 månader idag oxå. oh vad jag älskar mitt liv

har precis kollat klart hela weeds säsongen.. laddar ner nästa nu
typ sjukt trött, somna i bilen på väg hem från stan med mamma. åker dit imorgon för mamma är smart och har inte med sig pengar.. aja fixade internet iaf har inte prövat om det funkar än.
skolan idag var hemsk. killarna i klassen bärde mig, en tog benen oså och la mig i en snödriva och mula och kasta hur mycket sö som helst på mig, jag hade lovat grenmark göra det på grund av en sak men fan inte halva klassen och allt blir mycket bättre av att jag får sjukt ont i magen av maten i skolan. aja, kom 30 min sent till idrotten för låg i skolan och körde något spel haha ingetliv. va inte med på idrotten pga min hals, blir ingen specialidrott imrogon heller :( gjorde klar min teknikuppfinnaresak på idrotten :D stolt
heh. nu ska jag kolla chuck och skulle pluggat menmen BRA vänner man har asso. inte mamma har damp. nejnej





älska

Kommentarer
Postat av: du vet vem

finns alltid <3

2010-12-16 @ 18:25:50
Postat av: du vet vem

finns alltid <3

2010-12-16 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0