jag älskar dig

god jul!
fick nyss julklappar av min bror, fick smink och en pjamas med ankor på, haha så gullig.
och nu webbar med emelie och sjunger jul-låtar (från min nya spotify-list) och spelar bingo med alex, trevligt trevligt
ska snart lägga mig i min sköna säng och kolla film. ska upp nio imorgon, heh kul


 
min jul ska vara kul,
min jul får inte vara ful,
som påsken den är gul,
ska min jul vara kul,
och snön den ska vara vit,
...
och är den gul har någon pinkat på den,
kanske en hund.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahahha! Kkkannnskee en huund, hahaha!

2010-12-24 @ 08:42:11
Postat av: josefin

HAHAHA aa sen håkan lyfter benet!

2010-12-24 @ 13:43:01
URL: http://josssii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0