kul lördag....

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
ja,
2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ingen aning
4. Vad åt du senast?
frukost
5. Har du fått någon komplimang idag?
om mina jeans om det räknas haha
6. Har du varit med i en rättegång?
nej
7. Är du polare med grannarna?
njae inte polare precis haha, men va kompis med ena förut
8. Vilka språk pratar din mamma?
svenska ?
9. Vilka länder har du bott i?
sverige
10. Senaste piercingen?
naveln
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag, hem från evelina
12. Gay?
ja klart
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ao
14. Har du äggat någon?
haha nej, bara hus
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej men ett träd på ngns tomt haha
17. Har du varit på stranden?
nej aaaaldrig -.-
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
agneta, jennie, SNYGGdavid & nu robban
20. Hur bra är din syn?
den är bra
21. Har du varit på ett party?
ja
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej haha är rädd att simma långt ut i sjöar & hav för fiskar vafan
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
skulle garva
24. Har du varit utomlands?
aa och i februari åker jag till thailand!! :D
25. Har du sett din bästa vän naken?
haha a
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara vart på mina kusiners föreldrars, va tärna elr va det heter. haha gick med dom till altaret oså :)
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
dom skulle slakta mig
28. Var är dina syskon just nu?
erik är hos andersson antar jag
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
ae kan inte säga haha
30. Vem ringde dig senast?
mamma
31. Vilken tid gick du upp imorse?
elva typ
32. Vad ska du göra i helgen?
ingenting
33. Vad står det i det senaste smset i din inkorg?
hej :) <3 tror jag, min mobil har vart borta ett tag men fick dedär av jeppe för nån timma sen
34. När var du riktigt sjuk senast?
efter thailand 2008
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
wtf ingen aning,
36. Vad finns i din bakficka?
ingenting
37. Har du färglinser?
nej bill ha
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sjöng karaoke med evelina och mikaela om jag inte sov, somna i soffan ett tag hehe
39. Vad är det första du gör på morgonen?
stänger av alarm på mobilen om det inte är helg då sätter jag på tvn eller går upp
40. Vad ska du göra efter det här?
tvätta bort all mascara under ögonen, äta några vindruvor & sen gå till andersson där jag ska äta god mat (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0