min bästavän

Evelina Paulina Maria Wärendh
vi har gått i samma klass i 2 år, vi har typ inte vart så mycket, typ perioder vi har umgåtts lite men det senaste halv året har vi verkligen börjat ses mycket men nu ses vi bara i skolan typ för hon har inte tid för hästen o pojkvännen.
borde inte berätta hur vi började umgås haha ;) men hon betyder sjukt mycket för mig.
henne kan jag alltid lita på och säga allt till. men på senaste tiden har vi inte träffat efter skolan alls.
hon är underbar och vi har samma humor oftast haha, jag älskar henne otroligt mycket och skulle kunna göra allt för henne. hon är en del av mig och kommer alltid vara och oavsett vi inte har umgåts länge betyder hon allt!



pic1min söt tröja gjord av ida i slöjden&evelina, pic2evil o jag


Kommentarer
Postat av: Evelina Wärendh

Jag älskar dig bästavän, och förlåt för att jag inte har tid till allt längre, mår jättedåligt av att inte ha tid till varken dig, min häst eller min pojkvän, allt är väldigt rörigt just nu men snart är allt som vanligt igen jag ska försöka fixa iordning allting igen jag lovar!

2010-12-17 @ 13:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0