mina föreldrar

skulle skrivit detta igår egentligen men va inte inne på datorn så gör det nu.

vet inte riktigt vad jag ska skriva om dom ärligt talat..
dom är överbeskyddande det har dom alltid varit men har blivit värre nu pågrund av nåra saker. 

min mamma heter malin, hon är oftast snäll och glad. alla säger att vi är lika även fast jag inte tycker det. min kompis (becca's) morfar kallar mig alltid malin sen kommer han på att det är jag och säger att jag blir likare mamma varje dag som går. mamma vet ganska mycket om mig, jag kan berätta saker för henne om mina vänner osånt.
min pappa heter jens, vi bråkar hela tiden men när vi inte gör det är han rolig. han har humor.
jag och han är lika på sättet men absolut inte utseendet.

har ingen bild på dom :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0