presentera mig själv


hade ingen annan bild.

mitt namn är Josefin Evelina Hoffrén jag är en snäll och rolig person dock ganska blyg för dom jag inte känner.
jag är 14 år och på fritiden är jag med vänner om jag inte pluggar. det värsta jag vet är falska vänner, har däremot sånna vänner. jag älskar mat och gillar att göra galna saker.
jag bor med min familj i svärtinge, en ort utanför norrköping. mitt utseende är jag inte nöjd med och inte min kropp heller. ärligt talat gillar jag inte mitt liv speciellt mycket..
jag går på prolympia, en sportskola. min klass är jävligt omogen men klockren.
jag har ganska bra betyg i skolan mot förra året, nu försöker jag verkligen få det.
antar det va det mesta om mig haha inte så mycket precis men aja, kommentera om ni vill veta något om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0