19/12. hold my hand

hola,
sitter i min säng och fryser.. fan om jag börjar bli sjuk

igår åkte jag in till stan vid 3 till ida där hon och sandra var, va där ett tag sen kom hanna och vi tog bussen till stan, åkte till matteus och träffa tim sen 8 bussen hem till mig.
senare på kvällen kom marcus robin och rasmus. vi spelade spel haha, typ varvade marcus & hanna 2 gånger.. lutande tornet ;) dom drog vid två nån gång. vi satte på film och jag somna efter 5 min haha.
vaknade vid 12 imorse och dom åkte hem vid 2, skulle följt med till stan och träffat evelina alex och robin men blev inte så..
skulle egentligen behöva åka till staden och köpa julklappar till becca liza och evelina men får bli någon annan dag, hihi hittade massa julklapppar från media markt till mig, bara hoppas på en iphone haha, aldrig att det är.
nu blire att kolla weeds och äta glass (L)
puss




Kommentarer
Postat av: aajda

så jävla fin duär josefin!

älskar dig <3

2010-12-19 @ 16:07:41
Postat av: rebeccaa

du får inte köpa julklapp till mig! Eftersom jag inte köpte födelsedags present till dig, så har vi köpt lika många gånger till varandra i år, och förresten så älskar jag tröjan du gav mig, använder den jätte ofta, så den fick jag både i julklapp och födelsedagspresent tycker jag ;)

2010-12-19 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0