21/12. love

tjabba

bloggade ej igår för somnade vid 6 nån gång, haha va sjukt trött. sov 13 timmar inatt!
tog mässhallen bussen och hade idrottsdag med alla 8or. vår klass kom 2a :)
jag och evelina körde badminton för man kunde välja mellan några.
vi förstörde för dom andra i vår klass huhu, dom värsta grymma och vann alla sina matcher och vi vann bara en :(
men aja, tog spårvagnen till skolan sen och städade och åt sen slutade vid 1 nån gång.
vi åkte till stan och kollade på saker till nyår men hitta inget sen gick vi till renströmmen och träffa becca och becca där.
gick in och kolla på avslutningen för liza skulle sjunga och fyfan var duktig hon var! trodde inte hon var så duktig :o sen efter fick jag becca o becca sjuss hem av becca a's pappa, stannade ett tag hemma hos henne och fick julklapp. fick 2 tröjor :D tack älskling.
åkte hem med stefan sen och duschade och snart ska vi klä granen tror jag :o
kan inte sova i mitt rum inatt heller :( vi har målare hemma hos oss och har haft det typ några veckor och dom målar en vägg i mitt rum vit så kan inte va i rummet.. ska sova i mitt gamla rum tror jag.
har inget mer att säga, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0