22/12. down on me

LOOOV ♥

hade avslutning idag, fick fika i skolan och var med klassen ett tag sen gick vi till kyrkan.
slutade vid 12 eller nått så gick jag till mormor och morfar för mamma & erik skulle vara där så är dom inte där och svarar inte på mobilen så svarade dom efter ett tag och va på max så drog dit men bussen åkte inte rätt väg för det var massa köer så kunde inte åka dit så va på maxi i 30 min och vänta -.- sen kom dom så fika vi och jag fick en tröja. åkte hem och typ kolla film oså, har kollat klart hela weeds serien :o
evelina skulle sova hos mig och färga mitt hår men hon fick inte :( nu ska jag försöka fixa mitt rum, allt står i en hög i rummet så måste ta allt till rätt plats. fast funderar på att sova i mitt gamla rum istället men sängen är så oskön här, haha intressant. puss


bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0