23/12. magic

ställde klockan på 10 duktig som man är, gick upp vid halv 12 sen..
tog halv 1 bussen in till stan, busschaffören så gullig! kör i tomtedräkt med skägg och allt och bjuder på pepparkaka haha :D  träffade linnea i rece, gick till um och sen följde hon med mig och sola.
på vägen till rece smsar becca att hon är i stan så åker till stan och fikar med henne sen gick vi på stan.
becca så snäll och gullig men ibland fattar man inte vad hon tänker med, hon har ont i en blodådra och ont i hjärnan? haha, älskar dig gumman!
köpte godis till nånsak imorn, leggins, en tröja och julklapp åt evelina. pappa kom till stan och vi hjälpte han med något till mamma sen åkte vi hem och jag dammsög hela källaren för mamma hade damp att jag inte hade gjort det imorse så kommer hon hem sen när jag är klar och säger hon redan gjort det -.- fixade mitt rum med, mublerade om och städa, duktigchey. längtar till imorgon (L) becca kommer till mig på morgonen och färgar mitt hår och fixar oss tillsammans sen kommer släkten nångång. bloggar antagligen inte imorgon, puss


ej städat :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0