..

trodde det var vi föralltid, saknar dig emelie gladh
önskar det va som förut när vi träffades varje dag, sov hos varan varje helg och hade hur kul som helst
men har insett att det aldrig mer kommer bli så..
du va min allrabästavän, nu vet jag inte längre
vi hade planerat massa i sommar vi skulle göra & ja trodde sommarlovet skulle bli sjukt kul & att vi skulle träffas hela tiden men hela sommarlovet har det bara vart bråk mellan oss..
vi båda har gjort dumma saker mot varan som har sårat & jag ångrar allt ja gjort.
vill bara att vi ska försöka igen, vet att vi har försökt sjukt många gånger och att vi har sumpat det sen men nu menar jag det verkligen.









Kommentarer
Postat av: Emelie

synd att det vart såhär.. :(

jag älskar dig. men slutet är nog här.. :'(

2010-07-10 @ 10:38:47
URL: http://emelielouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0