världens bästa pojkvän !

har inte bloggat på flera veckor :o ska försöka med ett inlägg om dagen iaf :)


igår : vakna bredvid älskling sen vid 5 elr nått kom bella & nicke, vi åkte till lagunen & på hemvägen körde ja moppe heh ;D så träffa vi robin sen drog vi hem till petter oh kolla film. mådde asdåligt när vi kolla film så vid halv 11 sjussa petter hem mig oh ja la mig oh somna nästan. frös som fan men svettades samtidigt? oh yr oh sjukt ont i halsen.. så kom petter till mig vid 1 oh sov hos mig oh värmde mig.  spydde inatt med tror jag? nice

idag : vakna vid halv 7 så gick vi upp oh drack oh petter åt sen somna ja igen och vaknade vid 12 så kolla vi wallander och han drog vid 2. så åkte ja mamma oh erik t maxi. hitta inget & mådde it bra. pusshej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0