lalala i want you

om en kkkvart cyklar jag upp till spåret & möter robin & malcolm, ska springa 2 varv om jag orkar (4km).
min kondition har verkligen försämrats hehe. Inatt sov Evelina hos mig eftersom vi börjar 20 i 12 på tisdagar.
kvällen va kul, åt pizza och va i svärtinge ett tag. sjukt kallt ute och vi orkade inte cykla hem så jag & evelina satt på melkers moppe och kalle på min cykel och höll i moppen ända hem till mig , så gulliga !
somnade ganska tidigt men försov oss ändå haha , kom till skolan utan smink nästan & mitt hår såg sjukt ut. är stolt vafan :o
hade matte i 40 min sen specialidrott , va på gymmet med evelina, solade oxå :)
vet inte hur jag ska orka springa snart asso :0 om 10 min ska jag dra så ska stänga av datan nu. pusshej :*
ja vi är seriösta..

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! Kolla gärna in min =)

2010-10-12 @ 20:25:57
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: barajulia

söt blogg! har du gjort idag? :)

2010-10-12 @ 20:27:13
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0