-

Det var en 6 månader sen vi blev tillsammans imorgon , jag kommer aldrig glömma glömma den dagen.
Du lärde mig vad kärlek var, hur underbart det var.
Jag saknar dig så det gör ont. Men nu pratar vi inte längre, vi har ingen kontakt längre.  De känns liksom som om vi inte ens träffats förut? De känns som om vi inte känner varandra längre? De känns som om allt var en dröm För ja känner dej inte längre? Men en sak är säker jag kommer aldrig aldrig glömma dej helt för du var min största första kärlek. Jag förstår inte hur allt har blivit såhär, helt jälva sjukt. Men ditt ansikte blir bara suddigare & suddigare.





Dom senaste 2 månaderna har jag blivit en annan människa, jag känner inte igen mig själv längre.
Jag gör saker jag aldrig ens tänkte göra den tiden jag var lycklig.
Jag ska ändra mig, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Emelie Gladh här då ;)

Kan inte fatta att det blev som det blev :( såg verkligen hur lycklig du var då gumman..

2010-10-15 @ 11:15:34
Postat av: hon som älskar dig .

gumman, så jävla fint skrivet.

säger som emelie där, såg verkligen hur lycklig du va då..

men hjärtat livet går vidare, o du är så stark, du är inte lätt, men du har klarat de så bra!

älskar dig josefin!

2010-10-17 @ 16:26:43
Postat av: Anonym

de*

2010-10-17 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0