iiiiih

Iiiiiiiits my birthday!!! överlycklig tiep. 90 Grad – Happy Happy Birthday Josefin Min låt dedär

Kom hem från stan för en halvtimma sen, var på keep it loud ett tag med Bellisen & Ida. Det sög. Dock kom vi dit tidigt och drog tidigt så missade Movits.. Blir nästa år! Drog hem vid halv 10 nån gång och åkte till Vilbergen och senare till Eneby. Jag fick ut energidryck fast jag bara var 14 då hihihi grimt. Visade faktiskt legget men hon kolla ej, blev lite ledsen då.. Meeen så äre! Ska lägga mig snart blir antagligen väkt vid 9 imorn och vid 1 kommer vännerna över på tårta som familjen bakade innan jag kom hem hihi så söta! Ae ska kolla tv nu och försöka sova & hoppas på en Iphone.
Godnatt!
Sne tjeja
Fick halsbandet av Isabell idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0