8 februari

började 20 i 12 idag, gjorde ett prov om alkohol som tog 20 min sen sluta jag. ganska chill sådär
skulle egentligen åkt till gymmet men ida orkade inte & evelina&emelie är sjuka. kanske springer ikväll om jag orkar och har tid för har prov imorgon på tyngd och tryck, sjukt svårt! skulle egentligen gjort det för nåra veckor sen men glömde plugga då så får göra det imorgon på omprovslektionen.
nu ska jag laga lunch åt min sjuka bror så gullig jag är sen plugga plugga och plugga... yey



Mikaela
om mad world:
Saknar du din förra kille eller någon nära vän till dig? Du uppdaterar väldigt dålig! :)

svar: nja saknar inte han speciellt men saknar att ha kille.
jag saknar många vänner även fast jag träffar dom men saknar att umgås med väldigt många av dom. aa jag vet, har antingen inte tid eller så orkar jag inte. funderade faktiskt på att sluta blogga känns så meningslöst men ska fortsätta så ofta jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0