om 183 dagar fyller jag 15 & får moppe! hihi

kom precis hem från maxi, köpte lite grejer till resan. ska äta några piller så jag slipper mens på resan.
kollade även på en kamera, kanske ska köpa en. mammas har jag råkat ta sönder och går inte laga och min överföringssladd är borta och vi har ju systemkameran men vill ha en liten oxå ju :)
4 dagar kvar nu! ;) längtar ganska mycket sådär. men kommer sakna alla!
tog halv 8 bussen till skolan och 5 min innan jag verkligen måste gå till bussen spricker mina leggins haha! så fick be linn ta med sig ett par åt mig så gullig hon är. sen på bussen va min farmor där så åkte med henne.
skoldagen var så jävla jobbig, min klass är världens omognaste.
fick även ta hem en hel väska full med häften åt min bror och mig. yey

snart kommer becca, är med henne ikväll :) men nu är mina mackor klara, puss

jag och becci i julas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0