how to love

Planerna igår blev inte riktigt som jag skrev. Var hemma och träffade Filip istället. 

Gick upp vid 9 imorse och fixade mig, vid 11 åkte vi in mot körskolan och skrev in mig och Bella och gjorde syntest, jag har bättre syn på ena ögat än på andra.... stannade på maxi på vägen hem och fick med mig lite saker hem.
Väl hemma hittade vi en moppe som vi åker och kollar på imorgon, lycklig! Åkte senare in och körde gokart med Pappa och Erik. he-he gick väll bra för mig, blev varvad några gånger typ. Men sjukt kul är det! Handlade på vägen hem och om ett tag kommer Hanna och Ida hit och sover här :-)
fick med mig detta hem:
+ögonbrynspenna. Köpte ett skal till mobilen (trodde jag) men visade sig vara klistermärken för 200 spänn, värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0