tänk verkligen efter innan du gör något dumt.

Lackar ur på min dator, den är sjukt seg, ljudet funkar inte för min högtalarsladd gick av och fastnade & mitt batteri är paj? står att jag måste byta och den stängs av hela tiden. Ska lämna in den men mina päron har aldrig tid....
Sitter just nu i hängmattan på altanen med inpackning i håret och ansiktsmask. Sjukt skönt väder, har legat på altanen sen vid 2 och har fått lite färg! hihi
Gick mot bussen vid 7 imorse men vände för mådde dåligt för inte ätit ordentligt så gick hem och försökte äta och tog bussen 2 timmar senare. Hade svenska hela förmiddagen och på eftermiddagen hade vi matte/no men åkte hem då för kan lika gärna jobba med det hemma. En gruppuppgift som jag gör med Emelie & Evelina men Evelina är ju i New York så blir bara Emelie och jag men hon iggade hela dagen när vi skulle göra så nu har jag gjort klart hela själv.
På bussen mötte jag Becca så följde hon med mig hem men hon mådde dåligt så gick hem och nu har hon fått feber stackarn! hon skulle egentligen gjort slingor på mig idag hade vi bestämt men mamma får göra det imorgon istället.
jag saknar min bästavän otroligt mycket!
bilderna är 1 år gamla.

Kommentarer
Postat av: Den bästa

Saknar inte dig, inte överhuvudtaget, skit ner dig och ät mitt bajs, kommer på lördag, hörs knutten



Pussssssssss<333333333333



Du vet vem..( den bästa, ja, EVELINA, Heh )



Nej jag skoja(ELLER?????????????????), klart jag saknar dig med puss

2011-06-09 @ 04:23:40
URL: http://Josseälskarmig.blogg.cp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0