svar på tal

Anonym om min barndomsvän:
guud vad lik jonte
svar : haha nej dom är inte dugg lika :o

rebeccaa om 19/12. hold my hand:du får inte köpa julklapp till mig! Eftersom jag inte köpte födelsedags present till dig, så har vi köpt lika många gånger till varandra i år, och förresten så älskar jag tröjan du gav mig, använder den jätte ofta, så den fick jag både i julklapp och födelsedagspresent tycker jag ;)
svar : haha nej ska inte köpa :D aw bra!

Evelina Wärendh ([email protected]) om min bästavän:
Jag älskar dig bästavän, och förlåt för att jag inte har tid till allt längre, mår jättedåligt av att inte ha tid till varken dig, min häst eller min pojkvän, allt är väldigt rörigt just nu men snart är allt som vanligt igen jag ska försöka fixa iordning allting igen jag lovar!
svar : aa vet det, love you


aajda om 19/12. hold my hand:
så jävla fin duär josefin!
älskar dig <3
svar : nej verkligen inte, du är ida! älskar dig med baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0